Gaźnik Motowell Magnet Sport

Witam mam dla was małe pytanko. Nie wiem czy mam pewność do jednego otworu. Moim zdaniem to jest od dozownika oleju i próbowałem go przedmuchać lecz nie dało rady, jedynie po wyciągnięciu tej końcówki dało radę tylko zassać , jest to normalne czy do wymiany ?
Pozdrawiam

Zdjęcia :)
[IMG=http://img801.imageshack.us/img801/9125/18135098.jpg][/IMG]

[IMG=http://img204.imageshack.us/img204/7949/35492454.jpg][/IMG]

[IMG=http://img69.imageshack.us/img69/78/15545797.jpg][/IMG]

U mnie tka samo nie dało się tego przedmuchać ale gdy podłączyłem wężyk to normalnie podawało olej :)

przemek5051 napisał:

U mnie tka samo nie dało się tego przedmuchać ale gdy podłączyłem wężyk to normalnie podawało olej :)

no to chyba nie muszę się martwić :) bo też mi normalnie podawał olej.
Dzisiaj właśnie czyściłem gaźnik i myślałem że jest troszkę zapchana dziurka od dozownika oleju, ale jak mówisz że też tak masz to ok :)

tak mi się wydaje jakby była tam jakaś kuleczka xD :D

a jak tam Kolego z dozownikiem oleju ?;)

przemek5051 napisał:

tak mi się wydaje jakby była tam jakaś kuleczka xD :D

nom, coś tam jest ;p xd
___________________________________
aaa dobrze , na początku miałem awarie z kontrolką oleju ale po jej wymianie nic już się nie dzieje :)

ja dozownik wywaliłem,ponieważ nie ubywało praktycznie oleju, a jak już wziął to pół zbiorniczka na raz ;/ ... Obecnie robię sam mieszankę i jeżdżę na CASTROL POWER RACING 2T ;)

przemek5051 napisał:

ja dozownik wywaliłem,ponieważ nie ubywało praktycznie oleju, a jak już wziął to pół zbiorniczka na raz ;/ ... Obecnie robię sam mieszankę i jeżdżę na CASTROL POWER RACING 2T ;)

to ja mam identycznie jak ty ;p też np. wleje olej do wyznaczonej miarki, nic nie ubywa a później tak nagle. Też jeżdżę na tym oleju :)
poprzednio używałem mobil1 ale nie ma porównania z Castrol ;d
Castrol o wiele lepsze

a jak samemu robić mieszankę , ile wlewać itp. ?

Mieszanka ma być w proporcji 1:50 czyli 20ml oleju na 1 litr paliwa ;) jak dasz troszkę więcej to nic się nie stanie , ja zawsze daje więcej ;) Lepiej więcej niż mniej .

ok dzięki heh :)
___________________________________________
kilka dni temu miałem taki problem, jechałem sobie i tu nagle zaczęło dusić go (im więcej gazu to mulił), tracił na mocy. Przyprowadziłem go do domu i tak myślę może coś ze świecą, wymieniłem hymmm i dalej nic, dzisiaj rozkręcam gaźnik żeby wyczyścić a tu pęknięta uszczelka myślę że to jest powód tego. Jutro jadę do sklepu po nową uszczelkę i się przekonam xd jak coś to napiszę ;d

Okej ;) Kup sobie zestaw naprawczy do gaźnika cena około 20 zł, przynajmniej u mnie tyle kosztował ;) Świeca powinna być koloru kawa z mlekiem ;)

heh a moja przed wymiana wyglądała jak węgiel xd ;d

tak jak słyszałem, gdy świeca jest czarna to dostaje zbyt dużo oleju, ja tak miałem gdy był dozownik, ale już nie mam takiego problemu ;)

heh to już wiem co zrobić ;d
__________________________________
mam pytanko czy też masz przy gaźniku na dole przy komorze pływaka taki spust ? mniej więcej takie coś http://www.suzuki-katana.pl/images/ga/14.jpg
u mnie to wygląda w dół i jeszcze obok mam taka śrubkę (ona służy do zakręcania tego spustu?)
bo u mnie jest ona dokręcona do końca ale jak przedmuchiwałem to przechodziło powietrze

tak mam taki spust, ale on nie może być odkręcony bo Ci będzie uciekało paliwo ;)

nom a on u mnie jest dokręcony do końca a jak przedmuchiwałem to normalnie przechodziło powietrze

u mnie gdy jest zakręcony, to nie ma ''bata'' aby powietrze przeleciało ;_

ojjjj czyli muszę to jeszcze raz jutro zobaczyć

zobacz zobacz ;)

to jest tylko przydatne przy np. czyszczeniu gaźnika żeby spuścić te paliwko które tam jeszcze zostało ?