Gaznik barton 50 2t

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #307044
    Ewa Dymecka
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Z gaznika po dluzszym postoju cieknie paliwo , nie moge odpalic ,co zrobic.

    #307046
    Michalk001
    Uczestnik
    • Postów: 1 646

    Możliwe że zaworek iglicowy się nie domyka i po pewnym czasie paliwo przelewa się przez gaźnik. W takim przypadku sprzęt nie odpali. Trzeba wyjąć gaźnik, odkręcić od dołu pokrywkę pod którą jest pływak i wyregulować go blaszką połączoną z zaworkiem iglicowym. Musi być tak ustawiony żeby zaworek zamykał się do końca zanim pływak dojdzie do samej góry, najlepiej żeby zaworek zamykał się jak pływak ma jeszcze z pół centymetra luzu od górnego położenia.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #307091
    J23
    Uczestnik
    • Postów: 412

    Jeżeli cieknie paliwo po dłuższym postoju, to w pierwszej kolejności należy sprawdzić, czy nie puszcza kranik podciśnieniowy. Trzeba ściągnąć wężyk paliwowy z gaźnika i sprawdzić, czy nie sączy się benzyna, gdy silnik nie pracuje. Następnie sprawdzić szczelność zaworka. Poziom paliwa w większości 2T jest ustawiony bez możliwości regulacji z uwagi na plastikowy zaczep pływaka trzymający zaworek.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button