Gaźnik Arreche 17,5 niepali jak zimny :(

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #261323
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Siemka !!
    Ostatnio zabrałem się za tuning mojego Suzuki Zillion,
    Puki co założyłem:
    Wydech IXIL SPORT CHROM
    Sprzęgło RMS Racing PRO 110
    Wario Malossi Multivar 2000
    Pasek Klevar Malossi
    Sprężynki Sprzęgła zielone i niebieska sprężyna centralna
    Rolki 4,5g
    GazBox Malossi

    Mam jeszcze do wymiany cylinder i kilka drobiazgów (które już mam), ale póki co zatrzymałem się tu, ponieważ wymieniłem także gaźnik na Arreche 17,5 i tu się pojawia mój problem . . .
    W starym oryginalnym gaźniku miałem czujnik (przypuszczam że jest to czujnik temperatury do elektrozaworu, ponieważ ssanie mam elektroniczne) jest on wkręcony do gaźnika i przypięty jest do niego (na wsuwce) taki żółty kabelek i osobno dodatkowa masa. W nowym czegoś takiego nie mam :/ Wszystko pasuje, elektrozawór, wchodzi elegancko, blokada pasuje, ale coś mi to nie działa :((

    Jak silnik jest zimny to muszę go pokopać z 5 min żeby zapalił, ale zauważyłem że jak zatkam mu ręką wlot od filtra powietrza to jakoś lepiej łapie . . .
    Czy ktoś z was miał podobny problem, albo wie jak go rozwiązać ?? Może trzeba ten kabelek gdzieś połączyć, albo coś ??, a i jeszcze jedno jak ten kabelek podłącze to starego gaźnika to i tak to niewiele daje :/ i tak nie chce zapalić . . .

    #261324
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Wydaje mi się że coś jest nie tak ze ssaniem, z opisu wynika że masz automatyczne a gaźnik jakie małą

    #261325
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Może poprostu gaźnik jest na ssanie ręczne, a ty go nie podłączyłeś. 😛

    #261326
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Ssanie mam automatyczne, i według zapewnień sprzedawcy, gaźnik jest właśnie pod automatyczne.

    #261327
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    A może źle je podłączyłeś?? Podłącz pod aku i sprawdź czy działa

    #261328
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Dołączam fotkę starego gaźnika z czujnikiem, no a nowy to jest Arreche 17,5

    Myślę, że niema tam co źle do podłączenia . . . Elektrozawór jest włożony do dziury i zablokowany, noi ten żółty kabelek nawet jak przypne do starego gaźnika (do czujnika) to i tak to niewiele daje :/

    #261329
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    ja musiałem kupić nowe ssanie bo nie działał na seryjnym

    #261330
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    a jakie miałeś objawy ?? też miałeś taki czujnik ?? jaki gaźnik masz teraz ??

    #261331
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    wogule go nie zakładałem a miałem tej samej firmy co ty tylko ze 19mm poszedłem do mechanika zeby sprawdźił czy będzie pasowal i wogule i się okazało ze ssanie jest za małe bo pomiećzył i powiedzia ze jak będzie ciepły to zapali a jak zimno to bede go kopał i kopał wiec zamówiłem nowe ssanie i wszystko cacy

    #261332
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    No właśnie, ale Ty miałeś Arreche 19, a ja mam 17,5. Nadal czekam na jakieś wskazówki 👿 Pozdro !

    #261333
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    a co to za róznica 1,5 mm w te czy w tamte nie robi róznicy

    #261334
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Jak w osiągach robi różnice, to w elektrozaworze może też jest jakaś różnica . . .

    #261335
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    ja zamówiłem ssanie od 17,5 do 21 mm , a ogułem ci odpala czy nie?

    #261336
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 924Postów:

    Odpala, tak jak już napisałem wcześniej, po jakimś czasie jak się go pokopie, albo jak ręką zatkam wlot od filtra powierza to lepiej odpala. A jak już się zagrzeje to „na dotyk” bez gazu bez niczego tylko, hamulec i rozrusznik. i ładne obroty ma i w ogóle, także gaźnik wyregulowany, no ale jak zimny to niechce palić :/
    A ile dałeś za ten elektrozawór ???

    [ Dodano: 2008-11-16, 09:48 ]
    Siema !
    Załączam schemat elektryczny na którym widać elektrozawór (według mnie to jest to)

    Pomiędzy CDI-EINHEIT & ZUNDSPULE a WASSERTEMPERATUR-SCHALTER jest obiekt z dwoma kabelkami, gdzie jeden (właśnie żółty) idzie tak jakby do tego czujnika. Natomiast drugi kabelek idzie do PTC a to jest jakiś Termoelement . . . Więc by to się jakoś zgadzało . . . Ale co tu teraz z czym połączyć żeby to działało ?? 🙂

    A tak przy okazji tata wymyślił coś takiego 🙂 :
    żeby elektrozawór w ogóle odłączyć, więc iglica będzie zawsze na dole i zamknie mu ssanie, a na rurce od filtra powierza idącej do gaźnika zrobić ręczne ssanie . . . i w tym wypadku niebędzie regulowana dawka paliwa, większa lub mniejsza, tylko dawka powietrza . . . a zrobić to chcę w ten sposób żeby przez rurkę przepuścić jakiegoś metalowego czpienia i do niego (już w środku rurki) dospawać, przykręcić, albo dolutować jakiś okrągły np. pieniążek 5zł i zrobić w nim 2 dziurki . . .
    I teraz tak jak przekręcę wajchą aby pieniążek zamkną rurke (O)-czyli w takiej pozycji patrząc do środka rórki (z perspektywy lecącego powietrza ):) 🙂 to powinien zapalić, a jak go obkręcę i dam tak: (-) to nie będzie blokował przepływu powietrza i powinien normalnie jeździć 🙂

    Co wy na to ??

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button