Gaźnik 4t lekki gaz i od razu gaśnie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #663085
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 6Postów:

    Witam wszystkich, mam problem z gaźnikiem do typowego chinola 4t- chciałem ożywić gaźnik 18mm, kupiłem zestaw naprawczy, wymieniłem dysze i membranę i niestety pracuje tylko na wolnych obrotach, przygazówka to albo gaśnie albo strzela i gaśnie. Jak odkręce pokrywę iglicy i zapalę to ładnie pracuje, manetką dodaje gazu i jednocześnie podniosę ręką membrane z iglicą to momentalnie wchodzi na obroty. Co może być ni tak?

    #663096
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 413Postów:

    może brak tego czynnika co normalnie podnosi membrane

    #663097
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 6Postów:

    Membrana reaguje na podciśnienie- unosi się wraz z iglicą ale czego sie nie unosi? Podcisnienie chyba jest skoro silnik pracuje, ale nowy zestaw naprawczy założony i kicha. W sumie nie wiem czy kiedykolwiek pracował na tym gaźniku bo to jest taki jakby rezerwowy. Mam gaźnik jeszcze z przepustnicą 16mm i na nim chodził tylko zaczęło lać z niego paliwem do filtra a i w sumie chciałem założyć z wiekszą przepustnicą bo mam cylinder 80mm. No nie wiem czego go dusi a nie wchodzi na obroty.

    #663138
    ZOW
    Uczestnik
    • 0
    • 195Postów:

    Tak na odległość to sobie możemy… nadiagnozować. Zależy jak to poskładałeś. 🙂 * https://www.jednoslad.pl/skuter-i-technika-gaznik/

    #663139
    Kiler
    Uczestnik
    • 27
    • 252Postów:

    A ja się podepnę bo mam problem w stylu:Motor na stopkach koło w powietrzu i niezależnie czy dam 3/4 czy cały gaz o on ma tą samą odcinę.Sprawa zablokowanego modułu czy coś z gaźnikiem ? świeca brąz

    #663140
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 6Postów:

    Moduł bym wykluczył chyba że zawsze tak było i nie wiesz jaki jest założony, ja mam dwa skutery, te same cylindry, wariatory, sprzegła, moduły i gaźniki przekladałem i tak ten na kołach 10 jedzie 60 max a tamten na kołach 12 zamyka spokojnie licznik czyli licznikowe ponad 80 spokojnie. Nie wiem dlaczego już zgupiałem. A co do skręcenia gaźnika to jak można coś spitolić? Dysze membrana przedmuchany i tyle.

    #663141
    Kiler
    Uczestnik
    • 27
    • 252Postów:

    Można bardzo wiele rzeczy łatwo spitloić chociażby lekko zgiąć iglicę,źle założyć zaworek iglicowy albo jakaś część wypadła i nie będzie chodzić jak trzeba.

    #663244
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 6Postów:

    Nie no ludzie jak ktoś skrzywia iglice jak skręca gaźnik to lepiej niech sie zajmie czyjmś innym, przecież ona sama wchodzi bez pomocy siły! Wracając do tematu gaźnika przełożyłem z tej 18 co nie chodziła prawie wszystko do 16 gaźnika i skuter chodzi, ładnie się zbiera i zamyka licznik czyli ponad 80(taki licznik). Tylko jeden malutki szczegół- jak zimny to po zapaleniu ma bardzo niskie obroty a powinien mieć do rozgrzania wyższe, ssanie działa. Regulacja śrubką składu mieszanki nie zmienia na wyższe obroty. Zastanawiam sie nad wymianą dyszy wolnych obrotów tylko na jaką?

    #663245
    Kiler
    Uczestnik
    • 27
    • 252Postów:

    U mnie w serii siedzi 34

    #663246
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 6Postów:

    Ciężko stwierdzić u mnie co jest bo stara i nowa ze zestawu naprawczego jest bez opisu, ale dysza wolnych obrotów ma wpływ na obroty na zimnym silniku?

    #663248
    Kiler
    Uczestnik
    • 27
    • 252Postów:

    Tak i dodatkowo ma wpływ czy będzie muł przy nagłym otwarciu przepustnicy.

    #663249
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 6Postów:

    Czyli jeżeli mam takie niskie obroty to dyszę założyć wiekszą czy mniejszą? I jeszcze- dysza mniejsza to ta która ma widoczne mniejsze otwory dookoła? Pytam sie bo to chinol a tu może być wszystko

    #663490
    Kiler
    Uczestnik
    • 27
    • 252Postów:
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button