Gaźnik 139QMB jaki polecacie?

Z racji, że miałem beznadziejną sytuacje na wyjeździe - wypalony zawór w głowicy -skutkowało to pasmem nieszczęść, i zmarnowanego czasu. Postanowiłem kupić do mojego setu poniżej jakiś porządny gaźnik. Wszystko w silniku już gra i elegancko silniczek działa. Problemem jest tylko gaźnik - na niższych obrotach jest OK, podczas wkręcania się na obroty jest taki moment, że dodaje się gazu, a silnik zwalnia, po zwiększeniu bardziej gazu zwiększają się obroty. Wygląda na to, że na wyższych obrotach mieszanka jest zbyt uboga. Nie chce bawić się w regulacje, i naprawę tego.
Aktualnie siedzi gaźnik "KEIHIN CVK TECHNOLOGY FROM JAPAN" Wymiary:
Średnica wewnętrzna od strony króćca ssącego - 18,5 mm
Średnica zewnętrzna od strony króćca ssącego - 28 mm
Średnica zewnętrzna od strony filtra powietrza - 40 mm

I teraz tak, chciałbym aby nowy gaźnik spełniał rozmiary średnich zewnętrznych seryjnego gaźnika - Nie uśmiecha mi się montowanie stożków, czy innych króćców ssących.
Chciałbym kupić porządny gaźnik - o większej średnicy wewnętrznej, zanieść go Panu Mietkowi, i niech mi go zamontuje wraz z regulacją.

Jaki gaźnik kupić? Koniecznie ssanie automatyczne na elektrozawór.

A i co sądzicie o: http://www.racing-planet.pl/1232-gaznik-naraku-v2-50-90cc-gy6-139qmbqma.html

I jak to wygląda - Większa średnica = Większe spalanie, lepsze osiągi?