Gaźnik 125 ccm 4T

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #10175
    speed100
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Posiadam KINGWAYA COLIBRA 50 ccm. Chce do niego kupić większy gaźnik i nie wiem czy kupić 125 ccm i czy taki się wogóle nadaje czy 80 ccm. Proszę o szybką odpowiedź 🙂

    #10177
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 307

    A w jakim celu do seryjnej 50tki potrzebujesz większy gaźnik? A może Tobie chodzi o cylinder?

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #10181
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Gaźnik się zmienia w 4T dopiero przy ok 90ccm, nawet do 80ccm starczy dysza większa.Tak więc nie ma sensu zakup gaźnika, kup cylinder 72ccm na allegro i będzie git 😀

    #10182
    speed100
    Użytkownik
    • Postów: 3

    w celu zwiekszenia mocy…

    #10184
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    To się gaźnika nie daje do seryjnego.Ile chcesz nim osiągać maksymalnie?Chodzi o prędkość oczywiście 😀

    #10192
    speed100
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Teraz mi idzie po prostej 60 km/h. Ile che osiągnąć? Najlepiej licznik zamknąć na prostej 😉

    #10194
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    No wiesz jak masz licznik do 60 to już zamknięty 😈 Nie no masz do 80, tak więc na początek poszukaj blokad, bo powinien iść 65-70 realne.Następnie daj cylek najlepiej 72ccm z allegro może być, do tego dysza 90 i stożek, oraz wario Malossi (trochę kosztuje, ale dużo daje) i sprężynę centralną twardszą.Mógłbyś też zawory w głowicy powiększyć i splanować ją, ale to dość trudne modyfikacje (nie wiem co umiesz), ale nawet w seryjnym skucie same zawory po przeróbce dają 5-7 kilosów więcej.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button