gaz do końca a on sie dławi...

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #270582
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    moja katana jak nieraz dam gaz do końca to się dławi i o mało nie gasnie… jak jest gaz ciut od konca to jest dobrze… ten problem wystąpuje czasami… moj tuning to cylinder 70 wydech next-r gaźnik arreche 17,5 zawór hebo i stozek malossi e5 (gaźnik stozek i zawor maja niecale 200km przebiegu) kiedys na starych częściach katana przeryważa na wysokich obrotach az wkoncu zgasla i nie zapalila… teraz na jakieś 200km byl spokoj az dzis snowu zaczela lapac mu?y…;( co to moze byc??

    #270583
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Regulacja się k?ania. Prawdopodobnie się zalewa

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #270584
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Miałem podobne cuda … ale po jakimś czasie znik?o poprostu ot tak.
    Zdziwiżem się czemu i jak no ale coś nie ma to niech nie przychodzi 🙂

    #270585
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    regulowaćem na r?zne sposoby… ale skoro się zalewa to muszę to ?rubke od mieszanki wkrecac czy wykrecac?? no i doda ze te200 km było dobrze…. nawet we 3 osoby jechalismy i się nie dławiż…

    #270586
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    żeby zmniejszy? dawkę paliwa należy wkręcić ?r?bke 😛

    A rolki sprawdzałeś?? może się kwadratwe już zrobićy??

    #270587
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    mam nowe wario polni o przebiegu jakieś 500km raz tak miałem jak mi się filtr zalać woda to po wysuszeniu szedł ładnie… a teraz w sobote jak wracażem to trochę padalo ale zasąonieżem filtr od wody i jechal normalnie… a dzis wsiadam i jedzie normalnie… potem skrzyzowanie zwalniam i chce przyspieszyc a tu muuuuuu?…. i tak jak przychamuje porzadnie to wtedy i na prostej łapie muła… co ok. 5 przyspieszanie łapie muła… 4 są dobre a w 1 trzeba ujmowac gazu…

    #270588
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    [code:1:7c30e5d16d]żeby zmniejszy? dawkę paliwa należy wkręcić ?r?bke[/code:1:7c30e5d16d]

    E e e .. nie w tą stronę kolego. Nie da się wyregulowałilości paliwa dostarczanego do komory ( jedyny sposób to zmiana dyszy głównej) zaż śruba o której mówisz jest od tego by zmniejszać będą zwiększać dopływ powietrza tak by silnikowi pasięa mieszanka.
    Najpierw gaźnik do czyszczenia razem z filtrem, pozniej rolki sprawdzić o ile to będzie to a dopiero na samym końcu regulacja, nie zapominając także o zmianie świecy.

    Jeżeli pomogłem odwdziżcz się.
    POZDROO !!

    #270589
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Chodziżo mi o ?r?bk? tzw. biegu jażowego… 😛 sory za pomyłką 🙂

    a sr?bka od dawki powietrza jest obok niej…

    #270590
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    to w którą stronę kręcić by szło więcej powietrzaż?

    #270591
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Sporob jak nie w ta to w ta tylko zapamietaj ile razy przekreciles jak cos będzie źle t ozrobisz tak samo jak bylo ;] albo w druga stronę ;] wiec jak co pomoglem to kliknij pomogl :]

    [ Dodano: 2008-08-18, 22:57 ]
    Sprawdz Rolki czy nie sa kanciate i wyczysc Filtr powietrza 🙂

    #270592
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ja miałem podobnie jak założyłem stożek mo?ne u ciebie tez gdzieś zaczął ?apaż lewe powietrze ale jak ja u siebie wkręciłem śrubkę od powietrza to już jest wszystko ok i nie ma takiego muła. Albo tak jak koledzy mówili moze tez dostawac za dozo paliwa ale ja to regulowałem iglicę dałem ja niżej i już
    pozd

    #270593
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Dziś znowu wojoważem z katan?… Na dwóch innych ?wiecach chodzić tak samo… iglica w góre też… bawiłem się śrubkę od regulacji też nic nie dało…

    zauważyżem, że problem wystąpuje jak skuter się rozgrzeje… a jeśli pojeżdze z pół godziny to gorący jest cały blok silnika wraz z pokrywę co jest kopniak…

    #270594
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ciewake co to jest odaj moze do serwisu na analiwe i oni stwierdzo co jest i będziesz juz wiedzial co jest ze tak chodzi ;] 😀

    #270595
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    do serwisu to ja mam ponad 100km. czy moze to byc wina przeciwtalerza na wariatorze?? bo się aż niebieski zrobić jak rozkr?cażem…

    #270596
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    hmm nie wiem poczekaj az ktos inny odpowie na to pytanie bo okurat tu to ci nie odpowiem 😐 ale jak cos bede wiedzial to bede pisal 😉

    #270597
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ale czy istnieje mozliwosc slizgania się paska jeśli przeciwtalerz jest wytarty a nowe wario i sprezyna centralna 22%?? moze przez to się grzeje a po dodaniu gazu pasek się od razu unosi do samej góry i łapie mu?y… eh no nie wiem… 😥

    #270598
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nie uniesię się do gory bo takie rzeczy reguluje się wagą rolek i twardościę sprężyny a gdyby pasek się ślizgać to by piszczaż.

    100% filtr do czyszczenia razem z gaźnikiem oraz regulacją gaźnika.
    Przy okazji świeca do wymiany.
    Kiedy ostatnio czyściłeś filtr i jaki skuter ma przebieg?

    Jeżeli chcesz zwiększyć dawkę powietrza to odkr?caj śrubę przy filtrze tylko ze spokojem.

    #270599
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Po pierwsze, to radze zmienić dysze na mniejszł:) Opu?cic iglice… Pe?na regulacja czyszczenie gaźnika i takie tam…

    I najlepiej zrobić to u fachowca, i nie bawić się w domowego mechanika, jezeli ma się o tym mały pojącie:)

    Pozdrawiam.

    #270600
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    opu?cięem iglicę na sam dł? wyregulowałem mieszankę i na obroty wkreca się już dobrze… nie dławi się… jedynie nastąpiż teraz problem ktąy wystepowal na starym zestawie… otąz gdy skuter dochodzi do 80km/h (lapie pewno obroty) to zaczyna przerywac… i wtedy jazda jest taka szarpana…;(

    #270601
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    to ciuc ciut delikatnie zmniejszyc mu dawke powietrza bo wtedy nie dostaje benzyny przy tych obrotach w odpowiedniej ilosci

    #270602
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a jak to zrobić??

    #270603
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jeśli prezerywa Ci przy manetce odkręconej do konca i na prawie maksymalnych obrotach to mozliwe jest ze dysza jest nieco za mała bo odpowiada właśnie za najwyższe obroty i maksymalne otwarcie przepustnicy. Jeśli z dolnych obrotów ładnie się wkręca na średnie to znaczy ze śrubka od składu mieszanki jest dobrze. Jeśli w średnich nie ma muła to znaczy ze i iglica jest w dobrym połozeniu. Sprawdź jeszcze kolor świecy po jeździe – powinna byc kawa z mlekiem. Jesli jest szara to mieszanka za uboga jeśli czarna i mokra to mieszanka za bogata.

    UWAGA!!Zanim zaczniesz regulować gaźnik musi on być czysty tak jak i filtr powietrza!!

    Przed napisaniem postu patrz na date kiedy był pisany ostatni!!! Bawisz się w górnikaż? Jeszcze taz to się zdarzy i dostaniesz warna za odkopywanie starego tematu. SiWy

    #270604
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jeny człowieku mi tez się tak dławił….wymien swiece na nowa i po problemie…miałem tak jakieś 15 minut temu i jest nowa swieczka to luxxx

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button