Full sport czy swap na 100ccm

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #244506
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Mam teraz problem 🙂 Robic w speedzie full sport 50ccm czy swap na 100ccm i do setki mialbym jeszcze tecnigasa next-r. Ktore by mialo lepsze osiagiż? 😀 Czy 100 zmieści się do ramy speeda 50ccm bez przerobek… Wyrazcie swoje oppinie 🙂

    #244507
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Więc tak:
    100cc na pewno będzie miało dużo lepsze osiągi no ale pozostaje kwestia czy zmieści się w ramę 🙂 Ale to już pozostawiam innym …

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #244508
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    100 bez dwóch zdań. na pewno będzie to wytrzymalsze, a i jazda inna. Tylko kwestia czy uda ci się go zmieścić.

    #244509
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No właśnie… Wie ktos czy ta setke zmiećszcze do ramy 50-tkiż? A do setki tez by tuning skromny byl… Wydeszek (na razie tylko next-r widzialem do 100ccm) i wario 😉

    #244510
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Tuning możesz zrobić, ale części za dużo nie ma ogólnie tuningowych to 100, 125, 250 itp(chodzi mi o skutery) ale i tak masz te osiągi nie porównywalne. I skuter leci sobie lekko a nie cały czas po pale na maxa.

    #244511
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No tylko pozostaje problem czy się zmieści w ramie ;/ i jaki v-max ma 100ccm+tecnigas z 120 by poszlo ? 🙂

    #244512
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Co do silnika to powinien spokojnie wejść, to nie jest znowu aż tak duży silnik żeby taka różnica w wielkości była

    #244513
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A do silnika co bym musial jeszcze dokupic?? Gaznik, tłumik, cus jeszcze?

    #244514
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No 100poleci lekutko w pełnej serii.

    #244515
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no 120 to poleci na pewno…jak moja aprilia po lekkim tuningu i na serii cylku tyle poleciała to 100cc na pewno

    #244516
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    tyle ze ty masz minarelli a peugeotowskie sa gorsze silniki. 😉
    Ok teraz niech ktos się wypowie czy bez przerobek wejdzie mi silnik 😉 i czy rama wytrzyma ?? 😀 bo slyszalem ze ktos do tph wlozyl silnik p/g 180ccm i mu rama pizla 😉
    P.S. 100 post

    #244517
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Należało by wzmocnić ramę.

    Nie wiem czy nie będziesz musiał kupić jeszcze modułu i regulatora napięcia

    #244518
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    aha… a regulator napiecie w jakiej jest cenie?? bo wiem ze silnik z osprzetem zmiećszcez się w 800-1000zl do tego tecnigasa w chromie chce kupić zeby silniczek z tecnigasem się w 1500 zmieścil…

    #244519
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nowy będzie pewnie drogawy, lepiej poszukać jakiejś używki albo całego rozbitegobez prawa rejestracji z przeznaczeniem na części, Na pewno taniej wyjdzie

    #244520
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    http://allegro.pl/item618059910_peugeot_speedfight_100_125cm3_tanio.html

    ten ktoś pisze że setka, ale to zależy od moto. Nie wiem ile on wyciągnie na 100% tego nie da się określić. Ale piaggio 125 mojego znajomego to około 120 leciała bez problemu. A i blokada na wario jeszcze była. Rakieta niesamowita. Ale peugeota nie znam i to 100 ccm czyli niby tylko ćwierć różnicy, ale dużo zależy od silnika. Porównywalne np te piaggio jak już wspomniałem z silnikiem już z leksza dojechanym ciągło 90 nie więcj.

    http://allegro.pl/item597319312_regulator_napiecia_peugeot_speedfight_100_ccm.html

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button