Fonero - problem z odpalaniem, jazdą i światłami

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #300138 Reply
    Mariusz Drobniak
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Witam.
    Zaznaczam od razu że nie tworze tematu z braku chęci przeszukania GOOGLE.

    Zakupiłem skuter od znajomego.
    Oddał go za bezcen bo przestał jeździć po dłuższym postoju.
    On sam zwiększył w nim pojemność do 72ccm
    Skuter odpalał bez problemowo ze startera elektrycznego.
    V-MAX – licznik się zamknął, ponad 80 kmh (dostał mandat za przekroczenie prędkości, jechał 92kmh)
    Przyspieszenie genialne.

    Aby go zreperować po tym przestoju wymieniłem to co poniżej:
    -Gaźnik odblokowany
    -Moduł odblokowany
    -Świeca
    -Fajka razem z przewodem
    -Filtr paliwa na większy
    -Filtr powietrza na standardowy bo był stożek
    -Nowy Akumulator

    Gaźnik wielokrotnie regulowany oraz iglica ustawiona na drugi rowek od góry
    Zawory ustawione na 0,05 oba

    Na ten moment jak jest zimny czasem nie odpala a czasem odpali i utrzymuje obroty lecz po dodaniu gazu od razu gaśnie.
    Bywa że nawet jak się rozgrzeje to lubi zgasnąć podczas postoju na światłach
    Ze startera elektrycznego odpala tylko gdy aku jest naładowany na full nawet jak jest ciepły.

    v-max na ten moment to 75kmh
    przyspieszenie słabe
    bywa ze podczas przyspieszania czuć że go coś na chwile wstrzymuje.
    Czasem troche łatwiej odpala jak zatkam filtr powietrza ręką lecz podczas dodania gazu i tak gaśnie.
    Gdy zaczyna gasnąć to muszę delikatnie ruszać manetką.

    Co do świateł to przygasają podczas dodawania gazu a gdy włączam kierunek to wszystkie światła delikatnie mrugają

    Przegrzebałem już chyba wszystko i nie wiem co jeszcze mogę zrobić.
    Ktoś ma jakiś pomysł?

    #300143 Reply
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Zmień pierścienie,daj dyszę ze starego gaźnika.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #300151 Reply
    Mariusz Drobniak
    Użytkownik
    • Postów: 10

    co da zmiana pierścieni skoro wcześniej wszystko działało nienagannie

    #300161 Reply
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Nie są wieczne

    #300234 Reply
    Mariusz Drobniak
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Jeszcze jakieś pomysły? Skut przejechał może 1000km na tych pierścieniach co są

    #300235 Reply
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Ta serwis i niech ktoś kumaty nad nim posiedzi,co do pierścieni to gagatkom po 10km wymiwnialem o spalili wiec nie ma regułu a z tego co pisałeś to kolega raczej go nie głaskal:D

    #300242 Reply
    Mariusz Drobniak
    Użytkownik
    • Postów: 10

    gdybym miał kase na serwis to bym nie pytał.
    Najlepsze jest to że teraz wsadziłem stary gaźnik, syfiasty jak nie wiem z tego samego modelu ale kompletnie nie tuningowany. Seryjny że aż boli, nawet miał śrube ograniczającą manetke
    Trzy kopy i odpalił.
    Jazda ok lecz krótka trasa
    Czekam aż ostygnie i ide sprawdzić jak będzie na zimnym

    #300244 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 051

    zapewne też gaźnik ^odblokowany^ oprócz wsadzenia wymaga też regulacji. To na ogół nie jest tak że wkładasz i masz.

    #300246 Reply
    Mariusz Drobniak
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Jak pisałem był regulowany. Gaźnik reguluje się na ciepłym silniku a na ciepłym chodził prawie jak należy.. tzn czasem na światłach przygasał ale odpalał i jechałem dalej. Problem był na zimnym.

    Teraz sprawdziłem (z tym starym seryjnym gaźnikiem).
    Odpalił z kopa na zimnym za trzecim kopem.
    Manetkę nawet na maxa od razu mogłem dać i nic się nie działo (wcześniej nawet nie zapalał jak ruszyłem manetke ani na zimnym ani na ciepłym).
    Obroty wcześniej były na środkowej stopce max 6-7 tys. teraz wyszło ponad 8 tys.
    Rano wyjeżdżam do pracy, zobaczę jak się zachowa na jakimś dłuższym odcinku.

    #300250 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 051

    Prawie jak należy to nie jest całkiem jak należy.
    A układ zimnego rozruchu (ssania) to osobny układ i ustawia się go oddzielnie. Ma własną dysze ale też podlega wpływom regulacji wolnych obrotów.

    #300255 Reply
    Mariusz Drobniak
    Użytkownik
    • Postów: 10

    co to za dysza i jak ją ustawić?????

    #300256 Reply
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 051

    jej sie nie ustawia. ją się wymienia

    #300333 Reply
    Mariusz Drobniak
    Użytkownik
    • Postów: 10

    gdzie ona się znajduje?

    #300430 Reply
    Mariusz Drobniak
    Użytkownik
    • Postów: 10

    wszystko załatwione puki co..
    Zamontowałem stary gaźnik z innego skuta.
    Zwykły seryjny i śmiga.
    Nie przerywa, odpala od kopa, zaro problemów.
    Ktoś wie co moze być nie tak z gaźnikiem który miałem zamontowany? Był nowy „odblokowany” dysza 85

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Fonero - problem z odpalaniem, jazdą i światłami
Twoje informacje:




Back to top button