Filtry

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #31938
    Nocny89
    Użytkownik
    • Postów: 49

    Witam.
    Jak myslicie ktory filtr jest lepszy stożkowy czy orginalny?

    #31943
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    Oczywiście że oryginalny, stożek to sposób na wyciągnięcie kasy, nic więcej.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #31946
    Nocny89
    Użytkownik
    • Postów: 49

    no a gadają że stożek lepiej zbiera bród itp.

    #31949
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Do oryginalnego skutera, oryginalny filtr.. Stożki są dobre na wyścigi, do mocno tuningowanych silników.

    #31955
    Nocny89
    Użytkownik
    • Postów: 49

    no bo ja juz kupiłem stożkowy to wtedy mam spowrotem zalozyć ten orginalny?

    #31956
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Ja nie jeździłbym na stożkowym filtrze, ale skoro kupiłeś i założyłeś, to musztarda po obiedzie. Jak są wątpliwości, to najpierw się pyta, potem działa 😉

    #31957
    TERMIT_PL
    Uczestnik
    • Postów: 330

    Oryginalny filtr jest specjalnie przystosowany do danego silnika i przekazuje odpowiednią dawkę powietrza.Po za tym przez taki stożkowy kurz i wszelakie pyłki łatwo przechodzą.Zbędny bajer 🙄

    #31981
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Na stożku 2 razy szybciej się zajedzie silnik.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button