Filtr Stożkowy Prawda i mity czy aby na pewno dobry?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #191995 Reply
    Leonardo
    Uczestnik
    • 17
    • Postów: 130
    • Postów: 147

    Wiec tak jak skuterek byl jeszcze 50tka pod wspłyem sprzedawcy kupiłem siatkowy filtr stożkowy i skuterek miał fajniejszy dzwiek oraz lepsze przyspieszenie , v-max ten sam , po tym jak trochę poszperałem znalazłem w necie ze filtry stożkowe sa i lepsze i gorsze(opinie) i że nie opłaca sie ich do standardowych 50tek ale po odradzeniu stożka przez 2 mechaników wróciłem na standardowy filtr powietrza wiec jak to jest z nimi?
    Obecnie skuter jest 90cc (50mm tłok) firmy Moretti.
    1. Montowac stożek jak tak to jaki?
    2. jeżeli pytanie 1. brzmi tak prosił bym o polecenie Dobrego stożka odpornego na jazdę w deszcz.
    3. czy to prawda że nie da sie wyregulować gaźnika na stożku?
    4.Czy to prawda że szybciej niszczy silnik np wypalając tłok?
    5. czy bedzie dobra dysza 88 ( standardowy gaźnik ) czy tez zmienic gaznik lub / i dysze?
    6. gaźnik kręcąc śruba w lewo doprowadza sie jeszcze wiecej powietrza wiec po wymianie regulować gaźnik krecąc śruba mieszanki w prawo czyli dokręcając ja?

    #191996 Reply
    Leonardo
    Uczestnik
    • 17
    • Postów: 130
    • Postów: 147

    do skasowania double post

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #191999 Reply
    Krupek
    Uczestnik
    • 7
    • Postów: 1 119
    • Postów: 1 126

    Mechanik powiedział że stożki są złe a nie powiedział że standardowy gaźnik z 50cmm do 90ccm to chyba za mało?

    #192004 Reply
    Leonardo
    Uczestnik
    • 17
    • Postów: 130
    • Postów: 147

    Jeden mechanik powiedział ze te gaźniki sa cytuje ”elastyczne” i dodał że nie muszę wymieniać nawet dyszy bo mam 88, drugi zupełnie inny mechanik którego pytałem był podobnego zdania ze jak jeżdżę sobie , przyspieszenie i v-max wzrósł i nie szarpie nie muli itd to jest ok.
    Było by im na ręke gdyby mi doradzili nowy gaźnik bo by zarobili (również sprzedają części) mimo to odradzili mi zakup ( podobnie stożkowego filtra) wiec jest im to nie na rękę bo nie zarobią a jednak odradzili więc coś w tym musi być

    #192023 Reply
    pawelecm
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 358
    • Postów: 358

    Nie słuchaj mechaników, oni nie są specjalistami od tuningu. Po zmianie pojemności na pewno trzeba zmienić układ zasilania (większa dysza czy nawet większy gaźnik), układ dolotowy(więcej powietrza, ale nie koniecznie stożek – są też inne tuningowe filtry), no i wypadało by usprawnić układ wydechowy. Najważniejsza rzecz to dobrze to wyregulować, żeby ten cylinder trochę pożył.

    #192027 Reply
    Krupek
    Uczestnik
    • 7
    • Postów: 1 119
    • Postów: 1 126

    Jak dla mnie stożek dobry jest na jakieś imprezy skuterowe a nie do miasta czy w trasę kupa smieci przez to się dostaje a potem płacz że gaźnik zaje…

    #192120 Reply
    Leonardo
    Uczestnik
    • 17
    • Postów: 130
    • Postów: 147

    Założyłem tani filtr stożkowy siatkowy w obudowie ( miałem go juz przejechałem na nim jakieś 50km gdy miałem jeszcze 50cc) , nie sprawdzałem v-max ale skuter lepiej rusza, lepiej wygląda (brak puszki) oraz ma lepszy dźwięk.
    Docelowo na przestrzeni tygodnia kupie gąbkowy filtr stożkowy , jak ktoś miał z nimi do czynienia poproszę o rekomendacje , wymóg musi mieć obudowę odporną na deszcz , interesuje mnie markowy poliini stage 6 itd.

    #192122 Reply
    Krupek
    Uczestnik
    • 7
    • Postów: 1 119
    • Postów: 1 126

    Na stożku dostaje więcej wiatru dlatego lepiej rusza

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Filtr Stożkowy Prawda i mity czy aby na pewno dobry?
Twoje informacje:




Back to top button