filtr powietrza stozkowy ;0

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #207229
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    witam chciałbym założyć sportowy filtr powietrza do skutera ale nie wiem czy warto będzie.. mam skuter chińczyka teraz to części silnika sa nowe i markowe, pojemnosc 60 cm. nowy wal itp.. i mysle nad ty filtrem i jaki mi polecacie mi zebym zalozyl. jakie sa wady i zalety, myslalem nad takim http://moto.allegro.pl/sportowy-filtr-powietrza-stozek-carbon-60mm-tuning-i1515154045.html ale jak będzie kurz to przepusci ten filtr i nie będzie powietrze przefiltrowane, wiec jaki dobrac?? co mi radzicie ? jak bym jakis wybral kupil to z tym jade do mechanika zadladamy i trzeba będzie wyregulować gaźnik chyba tak ?

    [ Dodano: 30-03-2011, 15:01 ]
    a moze ten filtr kupić ale w srodek dac jeszcze gąbkę ? jak myslicie ? 🙂

    #207230
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    jak chcesz już koniecznie stożek to kupuj Polini AirBox’a a nie jakieś gówno…
    Chociaż nie wiem czy odczujesz coś na osiągach jak założysz stożek… Może coś tam się polepszy
    AirBox coś około 100zł kosztuje…
    A tych tanich gówienek to nawet nie ruszaj

    #207231
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ja mogę jedynie potwierdzić żebyś uwierzył w 100% 🙂

    Jeśli nie chcesz sobie zapchać gaźnika a w konsekwencji spieprzyć cylindra to nie kupuj tych chińskich dziadostw za 30zł …

    #207232
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:
    #207233
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    kurwa to jest wszystko gówno japierdole,
    chyba żebyś kupił air filtra jeszcze to może bo to ograniało

    #207234
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    to kupie te filtr Polini AirBox i chyba bdzie najlepiej,, ale muszę regulować gaźnik tak ?? bo nie wiem jak z dysza a tlumnic jaki polecacie do skuterka mojego ?? mam 4t 139qm tylko ze pojemność 60cm i wal itp nie sa seryjne tylko nowe kupione original.

    #207235
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Żaden – pakowanie w skuter a TYM BARDZIEJ 4T = daremna kasa – praktycznie zero przyrostu mocy.
    W 2T jakoś jeszcze widać tą różnice ale w 4T się kompletnie nie opłaca.

    Najlepiej jakbyś se nawet ten filtr zostawił seryjny chyba że jest w opłakanym stanie albo 100zł to dla Ciebie nic 🙂

    Już nawet kupując ten cylinder i wał zwaliłeś sprawę ale to nic…

    Tak, po zmianie filtra przyda się drobna regulacja 🙂 Przeważnie takie dają więcej powietrza więc będziesz musiał przykręcić powietrze, a dać więcej paliwa.

    #207236
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    stozek ci nic nie da 😉 tylko klopoty z regulacja. Wsadz do niego cylinder naraku 90ccm walek rozrządu naraku racing gaźnik i wal i będzie dorownywalo 2t ;]

    [ Dodano: 31-03-2011, 22:09 ]
    a i ten no 2tys postufff

    AlE zE mNiE sPaMeR

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button