Filtr Powietrza

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #207068
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam serdecznie wszystkich zmotoryzowanych! Jestem tutaj nowy więc postaram się jak najlepiej opisywać swoje problemy i służyć pomocą innym (życzę sobie i wam aby było ich jak najmniej).
    Od 2008 posiadam skuter 4T (chińczyk) przebieg w granicach 15.000 km. Do tej pory wymieniłem w nim sprzęgło, wario, pasek napędowy i 3 x filtr paliwa (przypada tak 1 na rok) i oczywiście olej średnio co 1.000 – 1.500 km. Skłamałbym pisząc że nie dbam o niego.
    Nie interesuje mnie, bynajmniej na razie, tuning mechaniczny lecz optyczny bo skuterek spokojnie zamyka licznik (60 km/h) a z wiatrem i ponad 70 pójdzie (nie dużo ale mi wystarcza). Ostatnio zamontowałem filtr powietrza – http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd59f3a4136a6458.html – (siateczka zewnętrzna + gąbka + siateczka od środka) i każdy z was już się domyślił w tym miejscu z czym mam problem.Darujcie sobie komentarze – po co ci to gów… albo zmień na orginalny jaki był. Zrobię to dopiero wtedy gdy uznam , że nie ma innego wyjścia. Po co to robię? bo podoba mi się wizualnie i ten basik – miodzio.
    Skuter stawiam na nóżki i pali na dotyk ale gdy ssanie się wyłączy i schodzi na wolne obroty to po 1-2 min. gaśnie.
    Śruba od mieszanki ustawiona na 1,2 obrotu (niespełna półtora) Odpalam 2 raz pochodzi trochę i gaśnie. Dziś po 2 bądz 3 odpaleniu przejechałem kilka metrów i zatrzymałem skuter – 2 razy lekko strzelił z rury i zdechł!
    Na trasie 10 km jechał bez najmniejszych problemów (z górki i z wiatrem licznika nie starczyło…:) ).
    Na koniec dodam tylko , że wcześniej na tym samym filtrze miałem ustawiony 1 obrót mieszanki i było ok (ale teraz już się tak nie da)
    miał co prawda słabszego kopa na starcie a teraz szybciej się zbiera. Gaznik czyszczony dysza 85.Prosze o pomoc i pozdrawiam!

    #207069
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no jak ssanie się wyłącza i zdycha to znaczy że za mało pali, więc teraz byś się musiał jeszcze z regulacją bardziej pobawić a może dysze nawet będzie trzeba

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #207070
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    musisz dać większą dysze, nie wiem, 95 lub 100 i twój problem powinien zniknąć, bo tu zwykła regulacja podnoszenia/opuszczania iglicy nie wystarcz…

    #207071
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jak strzelił z wydechu to znaczy że dostaje za dużo paliwa.

    #207072
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No ale jeżeli skuter ci chodzi tą minute-dwie to nie jest źle sama regulacja gaźnika wystarczy. Pokombinuj z iglicą, i dawka powietrza i musisz to wyregulować bo 4t nie jest tak czuły na te stożkowe filtry jak silniki 2t
    jak normalnie nie wyregulujesz to w ostateczności zmień dysze ale na moje oko taco masz powinna być ok.

    A i jeszcze tak dla jasności, zaworki regulowałeś na tyle przebiegu? 😉

    #207073
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ostatnie dwie odpowiedzi na mój problem uważam za najbardziej sensowne.
    Dlaczego wszyscy narzekają na filtr stożkowy? Wystarczy dobrze pokombinować i wiem, że da rade się z tym jezdzić.
    Dziś postanowiłem zrobić mały test i w stożek wsadziłem cieńką gąbke by ograniczyć dopływ powietrza. I co się stało? No bystrzaki, jak myślicie? 🙂

    #207074
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    aa no tak bo to 4T ❗ :573:
    Zawory lukaj i to prędko ❗ 🙄

    #207075
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    dziubass napisał:

    Dziś postanowiłem zrobić mały test i w stożek wsadziłem cieńką gąbke by ograniczyć dopływ powietrza. I co się stało? No bystrzaki, jak myślicie? 🙂

    też tak dawniej zrobiłem, chodził lepiej tylko uważaj bo ci może wessać tą gąbkę do gaźnika ;P

    #207076
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Po włożeniu gąbki sprawdźiły się moje przypuszczenia – skuter pali na początku ładnie i nie gaśnie ale gdy ssanie się wyłączyło i dodałem lekko gazu to wkręca się na obroty po czym dławi się, szarpie i gaśnie – wniosek prosty – zbyt mało powietrza.
    gąbka wyjęta , gaźnik ustawiony na 1,5 obrotu i na razie cyka

    #207077
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nie czytam całego tematu bo mi się nie chce , ale jeździsz bez gąbki fitraż?

    #207078
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no to mówiłem że wystarczy wystarczy wyregulować gaźnik 😛

    #207079
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A ja bym wpieprzyl dysze 100 i iglice na srodku i regulacja i musi chodzic 🙂
    Te chinole najlatwiej się reguluje tak:
    -wykrecasz srubke mieszanki o pol obrotu i patrzysz jak chodzi, a raczej jezdzisz ze srubokretem w kieszeni i odkrecasz po pol obrotu az będzie dobrze mniej więcej.
    Potem pol obrotu wkrecasz, ustawiasz wolne obroty i powinno dzialac.

    Oczywiscie przed wszystkim wyregulowane zawory, czysty gaźnik i rozgrzany silnik 🙂

    Poza tym zly dzial, przenosze.

    A wronie chyba znowu dam warna 😆 :564:

    #207080
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    KruczeK napisał:

    A wronie chyba znowu dam warna 😆

    ja ciebie też :**

    :*

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button