Filmy w stylu…

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #212355
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Elo!
    Ostatnio naszło mnie i ciągle oglądam filmy…
    Najbardziej mnie interesują te w stylu American Pie, Wieczny student itd.
    I tu chciałem was prosić, żebyście mi po kolei wymieniali filmy w tym stylu, bo kurczę już chyba wszystkie obejrzałem i nie znam żadnego ciekawego…
    Musi to być komedia tak o wiecie studentach,fajnych dziewczynach imprezach itd. 😛

    #212356
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Adverion napisał:

    studentach,fajnych dziewczynach imprezach

    redtube.com xD

    już chyba było coś takiego xD
    Ja właśnie nie mam już czego oglądać, ostatnio ściągnołem eewwwyyyee tzn sobie obejrzałem (nic o ściąganiu nie wspominałem ciicho xD) tego Wilkołaka fajny nawet film.
    Księga ocalenia też nawet spoko, ale takich w stylu wiecznego studenta to zbyt dużo nei znam, właśnie American pie, i wieczny student. Podobno EUROTRIP jest fajne, nie oglądałem.
    -To nie jest kolejna komedia dla kretynów
    -Kac Vegas
    -Wieczór kawalerski 1 i 2
    -Szalony akademik 1,2
    -Old School: Niezaliczona

    #212357
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    oglądałem te wszystkie… z wyjątkiem szalony akademik bo zdawało mi się że to jakaś kicha.. włączyłem i po jakiś 10-20min wyłączyłem

    #212358
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    po co ściągać wbij sobie na senas24.pl jak masz neo z zmieńnym ip to bez problemu możesz oglądać ponieważ jest limit na ip / jak było to sorry

    #212359
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ja nie oglądałem szalonego akademika xD
    Ale jakby ktoś znał to ja bym prosił o filmy typu:
    Jestem legendą, Resident Evil, Wilkołak, Księga ocalenia, Underworld, Blade, wywiad z wampirem.
    Jakieś filmy w tym stylu, czyli takie o mutantach, jakiś wampirach wilkołakach i ogólnie takie w tym stylu, z wartką akcją i ogólnie takie ciekawe. Mogą być też fantasty w stylu władców pierścieni xD

    #212360
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    obejrzałem przed chwilą film Tekken.. Ludzie mówię wam.. KoozaK ❗ Godny polecenia jeśli ktoś lubi tego rodzaju filmy 😉

    #212361
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    American Pie (1-7)
    Eurotrip
    Statek miłości
    Supersamieć
    Accepted
    Sex is zero
    Cougarclub
    After School Special
    Dzień Wagarowicza
    New
    guy
    School for Scoundrels
    Wedding Crashers
    Van Wilder 1
    Van Wilder 2
    Bachelor Party 2
    Clockstoppers
    Ostra jazda
    Mean Girls
    Lody na patyku
    Grandma’s.Boy
    Going the Distance
    Widze-cie.com
    French For Beginners
    Chłopaki na Ibizie
    Słoneczna Ibiza
    Super zioło
    Norbit
    Fin de Curso
    Good Luck
    Szalony akademik
    Komedia romantyczna
    Straszny film
    Zemsta frajerów (tylko 1)
    100 Dziewczyn
    To nie kolejna komedia dla kretynów
    Twarda laska
    Underclassman
    Dziewczyna z sąsiedztwa
    Luzacyy
    Mrówki w gaciach (1-2)
    O dwóch takich co poszli w miasto
    Jay i Silent Bob kontratakują
    Hip-Hopowa myjnia
    Chłopaczki z sąsiedztwa
    Dirty Deeds
    Ali G in da House
    John Tucker must die
    Stary gdzie moja bryka
    Who’s your daddy
    Wypasiona wkrętka
    The Brothers Solamon
    40-letni prawiczek
    40 dni i 40 nocy
    Sydney White
    Adam i Ewa
    Męsko-damska rzecz
    Noc Kawalerów
    Oddzial Specjalnej Troski
    Sex is zero 2
    Akwamaryna
    Napoleon Dynamite
    Pretty Cool Too
    Old School
    Jak wyrwać laskę
    Sexy teacher
    Byle zaliczyc
    Szalony weekend
    The Weekend
    Americanizing Shelley
    Human Traffic
    Szalony akademik 2
    Waiting

    Łapta to 😀

    #212362
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ooo i masz pomógł z tego na pewno coś się wybierze 😛

    #212363
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jeps 😀 Ale lista ;D
    Ja swoich parę dorzuce – pewnie tam są ale nie wiem :p

    super zioło
    euro trip
    road trip
    going the distance
    ^^^^^
    Jedne z najlepszych komedii jakie widziałem 🙂 Z czystym sercem mogę polecić 🙂

    Mam jeszcze swoją liste ale nie oglądałem jeszcze więc na bieżąco będę podrzucał tytuły jak będzie warte obejrzenia 😛

    Adverion napisał:

    Najbardziej mnie interesują te w stylu American Pie, Wieczny student itd.

    Z tego co kiedyś czytałem jak szukałem tego typu filmów to mówią na nie: amerykańskie komedie dla nastolatków 😀 Czy jakoś tak 😛

    #212364
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Stifler jest najlepszy xD

    xD

    #212365
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    kamil102 napisał:

    Norbit

    W pierwszej chwili pomyślałem, że Norvid xD

    #212366
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Eurotrip miażdży :mrgreen:

    #212367
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Nie wiem czy było ale Polecam komedię: Jay i Cichy Bob kontratakują <- zajebista komedia 😀

    Lub jakaś masakra to tylko: Ninja zabójca

    #212368
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Scotty Doesn’t Know 😀

    #212369
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ja oglądałem wczoraj ten eurotrip, ja pierdole jakie tam są jaja to masakra jest hahahahha

    #212370
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no a super zioło, road trip i jazda na maksa (going the distance) to też właśnie jaja w takim stylu 🙂

    #212371
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Balu, dzięki za avatara 😛

    #212372
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    widzę że ci się spodobał :p

    #212373
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ja polecam może i bajkę 😳 ale jaja idzie znieść 😎 Załoge G i Alvin i wiewiórki 2 😀

    #212374
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Właśnie często na bajkach są takie jaja, że można polać 😉 Doskonały przykład: Ice age 🙂 Wszystkie części zawsze są jaja 🙂

    Tak samo była jakaś bajka już nawet nie pamiętam co to było ale też były niezłe zwały coś jakieś potworki i jeden mówi “Uh aaah moja miećdnica … żartowałem ! Ja nie mam miećdnicy” 😛 Nie wiem co to była za bajka :/

    #212375
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    O mam coś nowego 😛

    Wysokie loty … przed chwilą skończyłem oglądać 🙂 Niezłe jaja 😛

    #212376
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    kamil102 napisał:

    Van Wilder 1
    Van Wilder 2

    dzis oglądałem 😀 full zajebunda

    #212377
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Obejrzyj sobie
    Mistrz Kierownicy ucieka
    Mistrz Kierownicy ucieka 2
    Mistrz Kierownicy ucieka 3

    świetne filmy z lat 80tych.. Naprawde nie jest to żadna ściema.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button