Ferro 901 leci mi tylko 65-70 km /h

Witam posiadam motorwer ferro 901, 4t silnik 70ccm, cylinder 70 , blokady zdjęte poza katalizatorem w tłumniku( zdjecie tej blokady nic nei daje ) mam taki problem iz chce by mi szybciej jechał bo na chwile obecną jedzie mi 65-70km/h a chciałbym zeby leciał chociaż te 80, licznik jest dobry nic niezaniza, Ilość km przejechanych wynosi: 8 tys, tylko nie chce go przerabiac na wiekszą pojemnosc bo nie chce go docierac, mysle o czymś takim jak filtr stozkowy powietrza pomogłby cos ? ( taki sportowy za ponad 100 zl ) nie wiem moze dysza 85? bo chwilowo mam dysze 65, albo wymiana gaznika, na większy, ( wiem ze to bedzie duzo palilo , ale iech pali nawet te 99999999 litorw na 100, ja chce aby jechał te 80 km/h ,, POWTARZAM NIE CHCE WYMIENIAĆ CZEŚĆI KTORE SIE DOCIERA TYPU CYLINDER SILNIK, prosze pomocy ! ;/

wymień dyszę, bo 65 to stanowczo za mała.

na jaką dysze i czy bedą efekty jakies ?

Dodatkowo zmień przełożenia - zębatka 17z. na przód załatwi sprawę. :-)

spróbuj 85. tak będą widoczne efekty :p

ale większośc mówi ze jak dam tą dysze większą to sie bedzie tylko zalewał a nie bedzie ani wiekszej mocy/przyspieszenia/predkosci;/

apropo 3 miechy temu wyminialem na 90 i zalewało go to moze nie 85 tylko 80 bym dał., i w czym by to pomogło wieksza predkosc ? o ile gdzies tak mniejwiecej?

a i jeszcze jedno: na liczniku ten od obrotów mam tam 12 tysiecy a jak jade ( niewazne jaki bieg ) to mi leci skazówka od obrotów do 7 tysiecy tylko ( 8tys max jak mu dam niezle w pizde)
moduł kupiłem odblokowany taki sma za 50 zl, ale mi sie zdaje ze to trzeba inaczej załatwic, tam do tego modułu podpinam taką koste i są do niej kabelki podczepione, pare osob mówi bym odciął kabel rózowy bo to blokada i wtedy bede mógł dawac wieksze obroty - to pytanie kieruje do tych co mają podobny model i zdjeli tę blokadę

w czym pomoze ta dysza 85? predkosc /przyspieszenie czy moc czy wogole cos z tych wymienionych ?

pawel74aa napisał:

w czym pomoze ta dysza 85? predkosc /przyspieszenie czy moc czy wogole cos z tych wymienionych ?

predkość

jeśli teraz mam dysze 65, i jak dam tą 80 ( 90 to zalewało go ) , to zwiększy się predkość chociaż o te 5 km/h ?

a i mam takie pytanko :
czy da cos, wymiana nastepujących cześci:

*filtr na stozkowy sportowy- pomoże coś ?

*dysza z 65/80-pomozę cos

*zębatka jak wymienie-wiem ze cos pomoże, chwilowo mam 41z, a chce by to przyspieszenie miał tak by poszedł te 80 km/k ;]

*nie wiem czy nie mam blokady na moduł ( kupilem odblokowany ) a i tak max obrotów 7 tyś na 12- podobno trzeba jakiś kabel przeciąc ( rózowy) -PRAWDA

PROSZĘ O ODPOWIEDZ NA TE PODPUNKTY

a i mam takie pytanko :
czy da cos, wymiana nastepujących cześci:

*filtr na stozkowy sportowy- pomoże coś ?

*dysza z 65/80-pomozę cos

*zębatka jak wymienie-wiem ze cos pomoże, chwilowo mam 41z, a chce by to przyspieszenie miał tak by poszedł te 80 km/k ;]

*nie wiem czy nie mam blokady na moduł ( kupilem odblokowany ) a i tak max obrotów 7 tyś na 12- podobno trzeba jakiś kabel przeciąc ( rózowy) -PRAWDA

PROSZĘ O ODPOWIEDZ NA TE PODPUNKTY

sory za spam, ( net coś zmulił sie )

odpowie mi ktoś na te pytania ?

a i mam takie pytanko :
czy da cos, wymiana nastepujących cześci:

*filtr na stozkowy sportowy- pomoże coś ?

*dysza z 65/80-pomozę cos

*zębatka jak wymienie-wiem ze cos pomoże, chwilowo mam 41z, a chce by to przyspieszenie miał tak by poszedł te 80 km/k ;]

*nie wiem czy nie mam blokady na moduł ( kupilem odblokowany ) a i tak max obrotów 7 tyś na 12- podobno trzeba jakiś kabel przeciąc ( rózowy) -PRAWDA

PROSZĘ O ODPOWIEDZ NA TE PODPUNKTY