Ferro 50 4T – Brak mocy przy ciepłym silniku

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Ferro 50 4T – Brak mocy przy ciepłym silniku

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe CEFA CEFA 6 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #118867
    Zdjęcie profilowe Dadis
    Dadis
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Witam serdecznie.
    Posiadam chiński skuter Ferro 50 4T. Ma 3,5 tyś km. Rok 2007.
    Kiedyś był bardzo żwawy, bujałem się nim nawet ok 60 km/h. Nie było z nim żadnych problemów. Teraz skuter jest bardzo „zamulony”. Maksymalna prędkość to jakieś 40 km/h jednak wraz z nagrzewaniem sie silnika prędkość maksymalna cały czas spada. Ledwie wjeżdżam na każde wzniesienie, po prostej też cudów nie ma. Dzisiaj przejechałem ok 80 km. Objawy z każdym kilometrem postępowały, mocy brakowało, prędkość systematycznie spadała, obroty nie reagowały na ruchy manetką, prawie cały czas obrotomierz wskazywał 6,6 tyś. Na postoju bardzo gorąca była przekładnia, a opona i felga dość ciepłe. Czuć było zapach gumy. Co robić?
    Proszę o rade.
    Pozdrawiam

    #118882
    Zdjęcie profilowe DamianRysiekSr
    DamianRysiekSr
    Użytkownik
    • Postów: 323

    Takie są uroki 4T chłodzonych powietrzem…
    Nie gazuj mu do końca, oraz rób częstsze postoje, bo 80 kilometrów bez postoju dla takiego silniczka to b a r d z o dużo.

    #118884
    Zdjęcie profilowe Dadis
    Dadis
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Było kilka przerw, 80 km przejechałem łącznie w przeciągu paru godzin (kilka rund po mieście i 3 razy pare km za miasto po ładnej drodze)

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

    Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.
    #118900
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    odpal bez wariatora i przekladni -sciagnij pasek i wariator zastanawia mnie smrod gumy czy cos nie trzyma paska (lozyska sprzegla ,przekladnia ,hamulce?)
    jezeli bedzie ci po nagrzaniu krecil normalnie to problem tkwi nie w silniku tylko napedzie szerokim tego slowa znaczeniu od przekladni po sprzeglo lub sam pasek lacznie z zaciskami hamulcowymi ktore moga trzymac silnik przez opor na kolach
    pozdro

    4T FOREVER

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie