Ferro 103 – Kiedy najlepiej zdjąć blokady?

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #76478 Reply
    piter2080
    Użytkownik
    • 4
    • 46Postów:

    Witam.Po ilu km najlepiej zdjac blokady w ferro 103? I która pierwszą

    #76485 Reply
    lisu7
    Użytkownik
    • 55
    • 835Postów:

    400-1000km

    #76490 Reply
    piter2080
    Użytkownik
    • 4
    • 46Postów:

    Którą pierwsza?

    #76540 Reply
    Mich4l
    Użytkownik
    • 1
    • 112Postów:

    Nie ma to znaczenia raczej. Zdejmij 2 na module i wariatorze.

    #76564 Reply
    piter2080
    Użytkownik
    • 4
    • 46Postów:

    Modułu to za bardzo nie chce ściągać.Jak bym ściągnął na wariatorze to dało by coś ?

    #76569 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • 398Postów:

    moduł to tylko wymieniasz na odblokowany, na wariatorze jest tuleja dystansowa (różnie to się nazywa). ta tuleja z 5km/h może ci da,

    #76577 Reply
    piter2080
    Użytkownik
    • 4
    • 46Postów:

    A silnik sie nie przegrzeje od modułu?

    #76585 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • 398Postów:

    nie, jeśli włożysz go tak po większej połowie dotarcia pamiętając oczywiście że musisz omijać większe prędkości.

    #76588 Reply
    piter2080
    Użytkownik
    • 4
    • 46Postów:

    nie jezdzic pełnym gazem cały czas?

    #76591 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • 398Postów:

    Tak, ogólnie nie jeździć więcej niż te 45km/h na dotarciu, co jest oczywiste

    #76597 Reply
    piter2080
    Użytkownik
    • 4
    • 46Postów:

    Ale juz mam 750 km to chyba juz sie dotarł.Jak zmienie moduł po 1000km to moge jeździć na pełnym gazie ?

    #76600 Reply
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • 2 527Postów:

    Możesz. Ja bym już teraz zmienił moduł i gitarka 😉 Nie chodzi tu oto, aby nigdy nie dać manetki na full, ale o to, aby nie przegrzewać silnika. Jakbyś na dotarciu przez 20km non stop trzymał manetkę na full to by mogło zaszkodzić, ale przytrzymanie pełnej manetki przez chwile i to mając 750km nie zaszkodzi silnikowi. Aczkolwiek należy znać umiar.

    #76750 Reply
    piter2080
    Użytkownik
    • 4
    • 46Postów:

    Jutro sie spytam w serwisie ile by kosztowała taka wymiana i czy nie strace gwarancji oczywiście jak oni wymienią

    #76902 Reply
    piter2080
    Użytkownik
    • 4
    • 46Postów:

    Dzisiaj byłem w serwisie i powiedzieli że wymiana modułu bedzie kosztowala 50zł i gwarancja nadal bedzie.Czy opłaca się zmienic w serwisie ?? I czy jak mam 800km to moge już wymienic.

    #76920 Reply
    piter2080
    Użytkownik
    • 4
    • 46Postów:

    RIFRESZ

    #77090 Reply
    piter2080
    Użytkownik
    • 4
    • 46Postów:

    refresh

    #77091 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • 398Postów:

    Tak możesz już wymienić, jeśli jest to już jakiś dobry moduł to się opłaca.

    Jak sam wymienisz mogą ci powiedzieć że przez to utraciłeś gwarancje.

    #77095 Reply
    piter2080
    Użytkownik
    • 4
    • 46Postów:

    ok dzięki 😀

    #80642 Reply
    Kamlot58
    Użytkownik
    • 0
    • 7Postów:

    Mam pytanie. :D. Jak sciagne tylko tuleje na wariatorze to ile tak na oko bedzie leciec.? ;]. Bo kumpel mowi ze po tym sciagnieciu leci 60 km.

    #80669 Reply
    Nick3y
    Użytkownik
    • 14
    • 278Postów:

    Ściągnij i zobacz.. najprostsza metoda.

    #82562 Reply
    misiek92100
    Użytkownik
    • 2
    • 3Postów:

    A może ktoś podać nazwę takiego modułu pasującego do ferro 103

    #82612 Reply
    MarSen
    Użytkownik
    • 11
    • 260Postów:
Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Ferro 103 – Kiedy najlepiej zdjąć blokady?
Twoje informacje:




Back to top button