Eserkowaty Aerox z rodziny colibrów

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Wasze Jednoślady Eserkowaty Aerox z rodziny colibrów

Ten temat zawiera 20 odpowiedzi, ma 9 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe ThePanKot ThePanKot 6 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 21 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #152567 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe ThePanKot
    ThePanKot
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Witam, chciałbym przedstawić projekt swojego skutera który tworzę już od prawie 2 lat narodził się on jako popularny chiński coliber w 4t jednak przez ten czas przeszedł kilka swapów oraz została zmodyfikowana rama jak i kompletnie optyka. Zaczęło się od swapu na minarelli horizontal LC (popularny silnik z Aeroxa itd.) Aktualnie siedzi w nim silnik Piaggio X9 4t 4v. Co do ramy to została wspawana rama z aprilli sr tak jak tylnie plastiki również pochodzą z tego modelu. Co do przodu to kupiłem za grosze kilka plastików z roxa i powoli je skompletowałem.
    Na nowy sezon będę myślał nad optyką i malowaniem na razie muszę dokończyć swap.

    Kilka zdjęć projektu :

    Początki :

    Setup stawał się coraz mocniejszy więc o bezpieczeństwie nie można było zapomnieć, lagi z Showa wraz z felgą sr zostały wkomponowane w oryginalną sztyce z colibra oraz została zamontowana tarcza hamulcowa 320mm z aprilli sr. Trzeba było też dorobić adapter na zacisk hamulcowy.

    Całość prezentowała się tak :

    Następnie wziąłem się za przeróbki ramy:

    Trzeba było również wykonać inne ( wtedy już drugie) mocowanie silnika ponieważ silnik byłby za nisko. Całość zaczęła nabierać kształtów :

    Przyszło lato I silnik zaczął się przegrzewać więc dałem chłodnice pod czache tak jak to jest oryginalnie w roxie.

    Powoli zacząłem składać wszystko w całość i dopasowywać plastiki do siebie ponieważ w takim projekcie gdzie wszystko jest składane od najmniejszej śrubki uwierzcie mi nic nie pasuje.

    Po sporych przeróbkach silnik miał dużą moc i wgl lecz miał jeden minus. Mianowicie spalał on ogromne ilości paliwa 😀 Dlatego też zdecydowałem że zrobię kolejny swap silnika tym razem na piaggio lecz w 4t. Na papierze moc jest praktycznie równa silnikowi który miałem lecz spalanie dużo dużo mniejsze.
    Ze względu na wcześniejsze przeróbki ramy trzeba było silnik wysunąć do tyłu czyli tzgw subframe.


    Na razie trwają prace nad ukończeniem tego swapa jeżeli ktoś chce być na bierząco zapraszan ma oficjalnego fan pejdża projektu na facebook’u :

    https://www.facebook.com/YamahaAeroxApriliaSrInOne
    Pozdrawiam !

    #152568 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Nie wiem czy dobrze kojarze 😀 ale śledzę ten projekt na mielochu. 🙂 Coliber zmienił się nie do poznania. Powodzenia w dalszych planach 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #152570 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    bogaty jesteś 🙂

    #152571 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Chłopak lubi dłubać. Dobrze, że ma takie hobby, a nie demolowanie przystanków lub wysysanie krwi dziewicom:-D

    A na serio to trzymam kciuki za Twój projekt.

    #152572 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe ThePanKot
    ThePanKot
    Użytkownik
    • Postów: 6

    izdebski12 napisał:

    bogaty jesteś 🙂

    Czemu tak sądzisz ? na każdą część pracowałem sam nie tworzę tego projektu za hajs rodziców tak jak inni.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #152574 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    Izdebski, a Ty ile już włożyłeś w swojego chinolka?

    #152575 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    ThePanKot napisał:

    izdebski12 napisał:
    bogaty jesteś 🙂

    Czemu tak sądzisz ? na każdą część pracowałem sam nie tworzę tego projektu za hajs rodziców tak jak inni.

    No to mówię, że albo coś masz nie tak z głową (wybacz), albo za dużo pieniędzy. Co chcesz z tego colibra zrobić? Hayabusa? Ile już tam silników wkładałeś? Ja sobie wyobrażam Ciebie w takiej sytuacji:
    Przychodzi silnik…
    …eee.. za słaby, zamawiam następny.
    Przychodzi drugi silnik…
    Dobrze jeździ, ale 2-sów, i dużo pali…
    …zamawiamy 4-sówa…

    Słuchaj, jak masz jakieś nie potrzebne części to chętnie przyjmę 😉 Może masz wzmacniany dobry wał od 139QMB? 🙂 Potrzebna mi jeszcze z przodu tarcza z colibra (pełny zestaw: laga, felga, zacisk, tarcza, przewód hamulcowy, zbiorniczek, klamka, ślimak, czujnik stopu). Albo chociaż bym kupił to od Ciebie za jakieś grosze jak Ci nie potrzebne już? 😛

    #152576 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    lucek71 napisał:

    Izdebski, a Ty ile już włożyłeś w swojego chinolka?

    Łooo Panie… Dużo, ale na pewno mniej niż kolega wyżej w to cudo ;D

    #152579 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    Możesz się mocno zdziwić 🙂

    #152583 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe enter1978
    enter1978
    Użytkownik
    • Postów: 579

    Hebel przedni to masz konkretny 🙂 Wizualnie to raczej dupy nie urywa, i na pierwszy rzut oka to ledwie sie kupy trzyma, ale skoro tyle silników wszczepiałeś to pracy i kombinowania sporo w to włożyłeś o kosztach nawet nie wspominam, chociaż silniki 2t są tanie to może i nie było nawet za drogo, ale roboty na pewno było sporo, ten silnik który teraz masz też furrory nie zrobi, domyślam się że to 125ccm, więc po, nie za długim czasie dojdziesz do wniosku że mógł by być trochę mocniejszy, nie jest słaby ale mocny to tez nie jest. W porównaniu z tym seryjnym silnikiem z aeroxa to ten z x9 to nie ta liga i radość będzie, ale z czasem będziesz żałował że nie pakowałeś takiego samego silnika tylko w pojemności 180 lub 200ccm

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 21 łącznie)
Odpowiedz do: Eserkowaty Aerox z rodziny colibrów
Informacje o Tobie: