Dziwne zachowania Peugeota - problem z gaźnikiem

  • This topic has 8 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 12 years temu by Anonim.
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #240069 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Po wizycie u mechanika, regulacji i czyszczeniu gaźnika skuter zachowuje się trochę dziwnie jak na niego. Niby znikł muł pomiędzy 40km/h a 60km/h ale:
    -ciężko się jeździ na wolnych obrotach, praktycznie nie mozliwa jest jazda ze stałą bardzo niską prędkością, bo nie chodzi wtedy ciągle tylko tak przerywa jakby, dopiero jak się gazu doda to jest ciągły dźwięk
    -żeby ruszyć trzeba dać ok. 3/4 gazu bo wczesniej przerywa tak jakby i nie chce zerwac z miejsca
    -czasem zdarza się, że muszę odpalać go z gazem mimo, że nigdy od kiedy mam ten skuter nie było takiej potrzeby
    -jak jade szybko, nagle zwolnie i znowu dam dużo gazu żeby się rozpędzić do poprzedniej prędkości to potrafi się na chwilę zamulić (ułamek sekundy) i dopiero zacząć przyspieszać. Podobno mechanik zwiększył dawkę paliwa, nie wiem czy na maksa czy jak. A może dysze większą trzeba ❓
    No to opisałem wyczerpująco objawy. Mógłbym ostatecznie zareklamować to u mechanika ale nie dość ze on nigdy nie ma czasu to jeszcze pewnie znowu bym musiał za to zapłacić i kto wie czy nie zostawić skutera na kilka dni :-/
    Pomocy!

    #240070 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a zanim był u mechanika było normalnie?
    może za dużo paliwa.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #240071 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    tzn był ten muł między 40 a 60km/h że w tym przedziale prędkości nie dało się pod górkę wjechać. myślałem, że to coś z napędem ale mechanik powiedział ze miał za mało paliwa no i częściowo miał rację bo muł znikł ale właśnie pojawiły się te problemy które opisałem. Wcześniej ich nie było

    #240072 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A może brakowało mu regulacji przy takim tunie, a że się nie zna na tym to zwiększył paliwo i niby coś pomogło.

    #240073 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no ale to serio pomogło. W końcu nie słysze przy 40km/h nagłego spadku obrotów tylko przyspiesza dalej, fakt że wolniej niż 0-40km/h ale to już raczej wina napędu. To nie wiem czy ktoś poradzi konkretnie co zrobić czy z powrotem do mechanikaż

    #240074 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jak ci przerywa na wolnych to musisz mu dac więcej powietrza.

    #240075 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Zacząłem się bawić już trochę tym gaźnikiem i tak: odkręcam w lewo śrubkę, czyli daje bogatszą mieszankę i coś tam pomaga. Odkręciłem o ponad pół obrotu i trochę lepiej ale dalej nie jest tak jak powinno być. Pytanie brzmi: czy odkręcać jeszcze więcej (czy to ma sensą) czy szukać winy gdzie indzieją Bo dalej reakcja na manetkę przy ruszaniu nie jest taka jaka powinna być…

    #240076 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    załóż gasboxa, to reakcja na pewno się poprawi

    #240077 Reply
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no to na pewno. Póki co odkręciłem cały obrót, ale jeszcze na dłuższą trase będe testował. Zauważyłem, że już im więcej już w lewo kręce to nie widzę zbytnio różnicy dlatego przystopowałem. A z tym startem lekko spowolnionym to też może być regulacja napędu pewnie…
    PS janica94 – masz pomógł 😀

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Dziwne zachowania Peugeota - problem z gaźnikiem
Twoje informacje:




Back to top button