Dziwna sprawa

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #38072
    sebek1680
    Użytkownik
    • Postów: 70

    Witam. Wczoraj wieczorem odwoziłem kolege do domu około 2km po może 500 m zaczęło padać ale zawiozłem go do domu, kiedy wróciłem wszystko było dobrze. A teraz do rzeczy. Dzisiaj rano nie mogłem odpalić skutera trzymając tylny hamulec. Nie świeciło się także światło stopu. Trzymając przedni hamulec skuter odpala jak należy i wszystko działa tak jak zawsze . Kiedy około 2 godzin temu pojechałem do sklepu odpalił, kiedy trzymałem tylny hamulec. Przejechałem się jeszcze później i odpala już z przytrzymaniem tylnego hamulca. O co może chodzić. Jakiś taki kaprys skuterka ? 😀 Z góry dzięki i pozdrawiam

    #38074
    roomcajz
    Uczestnik
    • Postów: 1 073

    zamokły styki włącznika stopu
    u mnie po deszczu jak raz nacisnąłem stop to się palił stale.

    wysuszyłem suszarką i psiknąłem WD40 i przeszło

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #38076
    sebek1680
    Użytkownik
    • Postów: 70

    Czy teraz jak już ten problem miną musze coś robić?

    #38077
    roomcajz
    Uczestnik
    • Postów: 1 073

    starać się aby znów nie zamokło, polecam psiknięcie wd 40 w zawias klamki hamulca

    #38078
    sebek1680
    Użytkownik
    • Postów: 70

    Wielkie dzięki 🙂

    #38079
    roomcajz
    Uczestnik
    • Postów: 1 073

    nie ma za co 😀

    #38081
    sebek1680
    Użytkownik
    • Postów: 70

    Już popsikałem WD-40 tak jak radziłeś. Teraz musze bardziej uważać z tym deszczem. I mam nadzieje że nic się nie uszkodziło.

    #38168
    sebek1680
    Użytkownik
    • Postów: 70

    Sorry, że post pod postem, ale może wydać się wam to głupie ale trochę się zmartwiłem. Czy ta „awaria” nie wyrządziła jakiś trwałych szkód?

    #38174
    a123659
    Uczestnik
    • Postów: 2 527

    Jak wszystko Ci już działa to chyba znaczy, że nie ;P Przecież skutery muszą być przyzwyczajone do wody, jakoś ja normalnie wężem myję skuter i nic się nie dzieje.

    #70544
    Rusi
    Użytkownik
    • Postów: 3

    sebek1680 napisał:

    Witam. Wczoraj wieczorem odwoziłem kolege do domu około 2km po może 500 m zaczęło padać ale zawiozłem go do domu, kiedy wróciłem wszystko było dobrze. A teraz do rzeczy. Dzisiaj rano nie mogłem odpalić skutera trzymając tylny hamulec. Nie świeciło się także światło stopu. Trzymając przedni hamulec skuter odpala jak należy i wszystko działa tak jak zawsze . Kiedy około 2 godzin temu pojechałem do sklepu odpalił, kiedy trzymałem tylny hamulec. Przejechałem się jeszcze później i odpala już z przytrzymaniem tylnego hamulca. O co może chodzić. Jakiś taki kaprys skuterka ? 😀 Z góry dzięki i pozdrawiam

    A ja podbijam, bo miałam podobne przeboje z Torosem F16. Wszystko jak wyżej, z jednym zastrzeżeniem. Jednego dnia rano działał mi rozrusznik z połączeniu z prawym hamulcem (i świeciła się lampa stop po jego naciśnięciu), podczas gdy nie działał rozrusznik z lewym hamulcem (i nie działał stop) a drugiego dnia – odwrotnie… Trudno mi wtedy uwierzyć, że raz zamoknięty był stycznik światła stopu po lewej a raz po prawej stronie. Dodam, że pewnego dnia rozrusznik nie reagował na ani lewy ani prawy hamulec (nie dało się go uruchomić naciskając którykolwiek z hamulców).

    Jedyne, co mi przychodzi do głowy, to że coś nie styka ale nie przy wajsze hamulca, ale na innym odcinku (co tłumaczyłoby naprzemienność usterki – raz z lewej, raz z prawej), ale nie mam pojęcia gdzie są jakieś przewody, które powodują, że naciskanie hamulca pozwala na zapłon. Intuicyjnie podejrzewam, że gdzieś bliżej rozrusznika, ale nie mam pojęcia gdzie on jest:)

    Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, gdzie szukać przyczyny usterki, kiedy przytrafia się ona raz z lewej strony raz z prawej, raz z obydwu stron. Podreślam, że między tymi zmianami nie padał deszcz ani nie dotarła do skutera woda z innych źródeł.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję!
    R

    PS. Acha, mile widziane zdjęcie, lub schemat, gdzie szukać słabego punktu, albo dobry opis, bo nie ogarniam jeszcze budowy maszyny:)

    Pomoże mi ktoś?

    #70700
    Rusi
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Podbijam:)

    #70880
    Rusi
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Podbijam

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button