Dysza Mikuni VM 22/210

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle 125 Dysza Mikuni VM 22/210

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe tarzinio tarzinio 9 miesiące, 1 tygodni temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe tarzinio
    tarzinio
    Użytkownik

Witam serdecznie.
    Niestety muszę założyć nowy temat bo tamte ucichły, a nadal problem nie rozwiązany, ale za to mam więcej info.

Potrzebuję większej dyszy do gaźnika Mikuni vm 22/210. Nie mogę sam znaleźć, a właściwie nie jestem pewien czy będą dobre, gdyż w dedykowanych kategoriach jedynie znalazłem dysze do wolnych obrotów, a takowe nie są mi potrzebne.

Rozebrałem gaźnik i z miejsce w której była dysza główna wykręciłem to co widać poniżej.
    OBRAZEK 1
    OBRAZEK 2
    OBRAZEK 3
    OBRAZEK 4

Nie znam się, aż tak, ale podejrzewam, że dysza główna to ta śrubka. Średnica jej gwintu to 5mm ( czyli tzw m5? ) i wysokość 90.

Pytania:
    Czy skoro gwint ma 5mm to czy będa pasować wszystkie dysze z tego linku? GMOTO

Czy jeżeli kupię dyszę 100 to czy zmieści mi się w tą dziurę? nie będzie nic odstawać? Chyba, zę tak może być. Ktoś coś wie? Ktoś pomoże?

Pozdrawiam

• Ten temat został zmodyfikowany9 miesiące, 1 tygodni temu przezZdjęcie profilowe tarzinio tarzinio.
    • Ten temat został zmodyfikowany9 miesiące, 1 tygodni temu przezZdjęcie profilowe tarzinio tarzinio.
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator

tak, każda dysza 5mm ci wejdzie tylko sobie strasznie drogie znalazłeś.
    Najtańsze są (identyczne) od kuchenek gazowych tylko często nie ma takich dużych a na allegro takie dysze są po 1-1,50zł.

ziuuummmm….
    Zdjęcie profilowe tarzinio
    tarzinio
    Użytkownik

Tak, wiem, podałem tylko przykład. Widzę już nie jeden komentarz od ciebie także dziękuje ci bardzo za pomoc, bardzo!

Pozdrawiam.

Czytaj
    REKLAMA

Poznaj Junaka RSX 125