dysza główna junak 121

Witam proszę o pomoc, potrzebuje zmienić dyszę główna w moim junaczku , nie mam pojecia gdzie ją kupić.
obecnie posiadam 93dysze a chce ok 105 , nie moge jej nigdzie znaleść... może mi ktoś ją zlinkować ?

dysz na allegro, na mielochu.pl i na scooterkingz.pl jest masa.
A pasują nawet takie z kuchenek gazowych.
W zależności od gaźnika mają różny gwint i musisz wiedzić które masz teraz 5mm lub 6mm
i tylko brać
http://allegro.pl/motoryzacja?string=dysza%20105&bmatch=base-relevance-aut-1-1-0826&order=m

no tak ale wkreciłem taka http://allegro.pl/dysza-glowna-dellorto-phbn-mikuni-6mm-gaznik-105-i6018950204.html rozniła się od mojej (nie gwintem) moja jest dluższa tak jak ta na zdj https://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.agmot.pl%2Fphotos%2F0%2F20%2F92fa3d7e9a.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.agmot.pl%2Fsklep%2Fk%2F123%2FElementy-gaznikowe%2Fm%2F151%2FROMET-ARKUS&docid=xQNhx_ZwxuqVXM&tbnid=9E3I2N2UOZvZmM%3A&w=350&h=316&bih=955&biw=1920&ved=0ahUKEwjE74GL0uTOAhUHPRQKHei6DXA4yAEQMwgvKC0wLQ&iact=mrc&uact=8 POD SPRĘŻYNKĄ i dupa, moto zaczął kopcić i wgl bez gazu nie działał, wiec albo ja nie wiem co to dysza główna albo nie wiem

no i może dlatego kopcił bo dostał za dużo paliwa. skąd ci się wzięło że nagle potrzebujesz większej dyszy i zrobiłeś przeskok z 93 na 105?

ponieważ gość w serwisie mi powiedział abym tak zrobił. przez dyszę ktorą teraz posiadam moto przerywa na ok 5,5-6.0 obrotow , i mowił mi że to wina dyszy, na youtube gosc dal filmik z wymiany dyszy w junaku 123 i tez pisał o wcześniejszym szarpaniu moto, pzdr

tak, tylko przyczyn może być więcej.
Po pierwsze sprawdź kolor/stan świecy na dyszy 93 - bo na takiej na pewno go nie zalewa.
Zasadniczo przerywanie to objaw nadmiaru paliwa a nie jego niedoboru - chyba że się kompletnie kończy w gaźniku i nie może zassać. Na ogół - to niestety nie znaczy że zawsze to nadmiar paliwa.
Może przerywać z powodu brudnego filtra paliwa, brudnego filtra powietrza, świecy, źle wyregulowanych zaworów, spadku kompresji.. itd
Z tą dyszą 105 i obecnym układem dolotowym to już sam wiesz że przesadziłeś.

Witam, jednak miałem racje co do dyszy :) Wystarczy ją przewiercić wiertłem 1,1mm lub 1,2 mm , ja użyłem pierwszego :) objaw ''przerywania'' zniknął jak ręką odjął :P
pozdrawiam

czyli teraz masz dyszę coś pomiędzy 110 a 130 :)