Dymiący skuter 4t
- This topic has 11 odpowiedzi, 8 głosów, and was last updated 8 years, 7 months temu by
zipp515.
-
AutorWpisy
-
28 sierpnia 2014 dnia 13:58 #174931
Witam.Posiadam skuter 4t strasznie dymi na niskich jak i na wysokich obrotach nawet gdy rozgrzany , nie jestem pewny ale wydaje mi się że dymi na biało , ale ma normalnie moc normalnie pali ,Czy stanie się coś jeżeli nic z tym nie zrobię ? jeżeli tak to co. Pozdrawiam.
28 sierpnia 2014 dnia 14:00 #174932Pali Ci olej, zapewne pierścień zgarniający do wymiany. Najlepiej kup komplet uszczelek, pierścienie i wymień. I nie pisz kilku tematów o tym samym – tylko zaśmiecasz forum, a jeden wystarczy żeby Ci ktoś pomógł.
28 sierpnia 2014 dnia 15:15 #174943Wybaczcie mi myślałem ze nazwa nie wchodzi i 2 tematy się założyły jakiś lag, a jak bierze ten olej i będę tak jeździł stanie się coś?Nie stać mnie na wymianę a jeździć muszę dziś go tak na max’a rozgrzałem to dymił o 60% mniej. Może to wina starej benzyny ? ten skuter z 2lata stal(a łącznie ma 8) nawet nie wiem co było w nim wymieniane przebieg prawie 90 tys.
28 sierpnia 2014 dnia 16:32 #17495790 tyś przebiegu?
jezuuuu. chyba z 9 tyś28 sierpnia 2014 dnia 16:56 #174960Przecież jak ma 8 lat to mógł tyle przejechać:P
28 sierpnia 2014 dnia 17:18 #174962Anonim
Nieaktywny- 27
- 2 984Postów:
Pewnie ma 9000 tyś. jak wbrew logice i zasadom ortografii zwykło się tutaj pisać.
28 sierpnia 2014 dnia 18:05 #174967albo wręcz ma 9000 km przebiegu
28 sierpnia 2014 dnia 18:48 #174977Za bardzo go cisnąłeś i uszczelki poszły tak jak chłopaki piszą
28 sierpnia 2014 dnia 19:24 #174987Czyli nadal nikt nie odpowiedział mi na pytanie .
28 sierpnia 2014 dnia 19:41 #174989Nic ci się nie stanie z silnikiem jeżeli będziesz pilnował stanu oleju. Poza tym może kiedyś ci się zatrzymać i już nie zapalić aż ostygnie bo olej zaleje świece. a poza tym policja może zabrać ci dowód rejestracyjny za to że nadmiernie dymi.
28 sierpnia 2014 dnia 22:03 #175005Anonim
Nieaktywny- 180
- 3 133Postów:
Dymi, bo bierze olej. Sprawdź czy z odmy też dymi, a za pewne będzie.
Przyczyną może być:
1. Przetopione uszczelniacze zaworowe.
2. Zużyte pierścienie
3. Przytarty tłok/cylinder
4. Oraz coś co mi się raz zdarzyło – wyleciało zabezpieczenie sworznia po 5 tys. eksploatacji cylindra (nie pytajcie jak, bo nie wiem). Cylinder z dwoma po bokach wklęsłymi pasami na 2 mm. A tłok rozpieprzony po bokach. Też dymi, i też brało olej 🙂29 sierpnia 2014 dnia 10:43 #175023Poszedłem dziś sprawdzić czy z odmy tez dymi i dziwny zwrot sytuacji patrze z odmy nie dymi ale na wolnych obrotach nawet z tłumika nic się nie wydziela dopiero jak dam do oporu to mocniej kopci ,trochę bardziej niż normalnie ale już akceptowanie a oleju odkąd dolałem a było to już jakiś czas temu to nie obyło praktycznie nic max z 3mm patrząc na miernik.
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.