! Forum Skutery Dylemat Kymco 4t

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 5 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #182076 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe szymon981
    szymon981
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam,

    Mam dylemat w głowie, mianowicie posiadam skuter Kymco Agility 50 4t przebieg niecałe 9 tys. nie jeżdżony na wysokich obrotach. Dokupiłem do niego w zeszłym sezonie wariator Polini Speed Control z rolkami 6.9g co dało dużo na przyspieszeniu. Jednak brakuje mi mocy.
    I zastanawiałem się nad dwoma rozwiązaniami:
    1. Dokupić cylinder Airsala 80 4t
    2. Sprzedać skuter i kupić coś używanego w 2t.
    Co do drugiego rozwiązania, to miałbym może po sprzedaży i dołożeniu około 2.5-3 tys. Jednak czy za tą kwotę dostałbym coś, w co na dzień dobry nie trzeba ładować pieniędzy?
    Bardziej skłaniam się do pierwszej opcji, chciałbym usłyszeć czy doda to trochę mocy i czy seryjne chłodzenie silnika (AC) da radę?
    Dzięki za odpowiedzi/podpowiedzi pozdrawiam! 🙂

    #182083 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 281

    starzy hamerykańscy tunerzy twierdzą: no replacement for displacement (w wolnym tłumaczeniu: nie wymyślono jeszcze nic tak dobrego jak większa pojemność )

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)
Odpowiedz do: Dylemat Kymco 4t
Informacje o Tobie: