Dylemat Kymco 4t

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #182076 Reply
    szymon981
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 0
    • Postów: 3

    Witam,

    Mam dylemat w głowie, mianowicie posiadam skuter Kymco Agility 50 4t przebieg niecałe 9 tys. nie jeżdżony na wysokich obrotach. Dokupiłem do niego w zeszłym sezonie wariator Polini Speed Control z rolkami 6.9g co dało dużo na przyspieszeniu. Jednak brakuje mi mocy.
    I zastanawiałem się nad dwoma rozwiązaniami:
    1. Dokupić cylinder Airsala 80 4t
    2. Sprzedać skuter i kupić coś używanego w 2t.
    Co do drugiego rozwiązania, to miałbym może po sprzedaży i dołożeniu około 2.5-3 tys. Jednak czy za tą kwotę dostałbym coś, w co na dzień dobry nie trzeba ładować pieniędzy?
    Bardziej skłaniam się do pierwszej opcji, chciałbym usłyszeć czy doda to trochę mocy i czy seryjne chłodzenie silnika (AC) da radę?
    Dzięki za odpowiedzi/podpowiedzi pozdrawiam! 🙂

    #182083 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 265
    • Postów: 21 320

    starzy hamerykańscy tunerzy twierdzą: no replacement for displacement (w wolnym tłumaczeniu: nie wymyślono jeszcze nic tak dobrego jak większa pojemność )

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Dylemat Kymco 4t
Twoje informacje:




Back to top button