Duzo pali, benzyna w filtrze

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #247808 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Witam. mam pytanko skuterek mi dużo pali i pluję w filter powietrza paliwo i mam cały czas mokry na dole filter i obudowe od filtra. To że dużo pali to moze byś tym spowodowane tak mysle. A jak odkeciłem filter to nie zauważyłem zeby pluł.

    Więc cym to mozę byś spowodowane??

    #247809 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    rozregulowanym gaźnikiem i nie zamykaniem się iglicy od ssania :mrgreen:

    #247810 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    gaźnik czyli ze zadużo dostaje paliwa taką???

    a ssanie mam ręczne i na końcu od linki jest taki jakby walec. tylko ja nie widziałem żadnej regulacji do tej linki od ssania. a czemu mogło by się nie domykac??

    #247811 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Masz gaźnik do regulacji, albo się ssanie przycina(linka). Oblookaj, czy nigdzie nie przyrdzewiała czy coś 😉

    #247812 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    linka to na pewno jets dobra bo patrzyłem. a linka od ssania to by przez to dużo palił a co z tym zalanym filtrem???

    #247813 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    mozliwe zt to membranki

    #247814 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    a po co one wogule są???? bo tego nigdy nie wiedziałem???

    #247815 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    coś membrankiż!
    One w dużym skrócie zamykają i otwierają dopływ paliwa razem z całym zaworem jak tłok idzie w dól, wytwarza podciśnienie które rozszerza membranki i tym samym zasysa paliwo, jak tłok idzie w górę to membranki automatycznie są dociskane do zawory przez co paliwo nie dochodzi do cylka.. i jakby ich nie było to nie było by kompresji i skuter by nie odpalił bo cała kompresja by uciekała.

    #247816 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    kolego mam taki sam problem idę właśnie zaraz regulować gaźnik

    #247817 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    ja sprawdzałem membranki i przy jednej mam może o,5mm luzu, ledwo co można zobaczyć. Czy to może na coś wpływać?

    #247818 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Ja Wam powiem szczerze, że też tak mam i mimo nieustającej zabawy jeszcze nie zlokalizowałem problemu… Opuściłem iglicę i leci trochę mniej wahy, ale jednak ciągle leci. A spalanie mam cały czas w granicach 5l. Jedyne co, to właśnie membranek nie sprawdzałem… Może oblookam, jak będę miał sporo czasu…

    #247819 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    a jak się je sprawdza czy są dobre??? bo ja mam sqta rozłożonego to chwile i mam to na wieszchu.

    #247820 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    no jak to jak się sprawdza masz to w gaźniku 😛 no to sa takie klapeczki…i one musza byc całe 🙄

    #247821 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    tylko mają być całe??? o dodam fote i sami stwierdzicie tak będzie najlepiej

    #247822 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    po prostu cały otwór w zaworze ma pokrywać membrana, żeby nie było żadnego ubytku czy coś.

    #247823 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    zdaje mi się że gaz box by miał co do robotył co o tym myślicie ?

    #247824 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    a ja stawiam glowe na zawór iglicowy pływaka który późno się zamyka (jest już do wymiany) przez co benzyna nieustannie się przelewa przez gaźnik i ucieka każdą możliwą drogą

    #247825 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    JacoPL, to chyba nie to, ja mam gaźnik nówkę, no przejechane ma może ze 150km i jak dziś patrze to cały silnik pod filtrem powietrza (mam stożek) cały mokry, i tłusty od oleju a świeca ma bardzo ładny kolor, będę kombinował z mniejszą dyszą jak przyjdzie jeszcze i powiem czy to coś dało, a zawór (hebo) przejechane ma 500km więc tak szybko by nie padł.
    Dziś jedynie wykryłem że króciec nie był szczelny gdyż śrubki były poluzowane, zobaczymy czy to to było.

    #247826 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    JacoPL to na pewno nie zawór iglicowy bo kupowałem właśnie ostatnio zestwa naprawczy do gaźnika i go wymieniłem bo mi nie zamykał i przelewała się bezyna przez nadmiar

    tu są foty moich membranek

    http://www.wrzuta.pl/obraz/2tmENjqmsE/membranki

    http://www.wrzuta.pl/obraz/t3zBwzFF2i/membranki1

    tu jest pokazane gdzie odstaje, cała ta jedna strona tej membranki tak odstaje z 1mm to dobrze czy to do wymiany???

    [ Dodano: 31-03-2009, 21:19 ]
    BALU a ty co mówisz żebym sobie sprawił gaz boxaż??

    #247827 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    nie no nie wiem ja tez mam taki problem [podejrzewam ze by się sprawował ,ale nie jestem pewny] . Ja bym kupił ale na dzisiejszą chwile nie mam kasy

    #247828 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    acha.a co sądzicie o tych membrankach do wymiany???

    [ Dodano: 01-04-2009, 20:37 ]
    Po głębszy oględzinach to z tych membranek i tak nic by nie było bo ktoś przeszliwał ten plastik co siedzi a nim blaszka i to nie ma szans byc proste więc zamówiłem już nową.

    http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_43_87&products_id=1282&osCsid=0bcdc79c848e85b07275cfd05c31c852

    co o tym sądzicie będzie popraważ??

    #247829 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    napisz czy ci to coś dało!

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Duzo pali, benzyna w filtrze
Twoje informacje:




Back to top button