Dużo Oleju ;)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #56763
    Melon
    Użytkownik
    • 9
    • 68Postów:

    Witam !
    Mam może głupie pytanko ale zadam je co mi tam 😉
    Czy cokolwiek może sie stać ze skuterkiem jeśli dostaje on dużo paliwa czyli i z dozownika i z paliwa ( mieszanka ). Skuter dużo kopci i nie wiem czy zlać benzyna i dać bez oleju czy co.
    Nie chce mi się tłumaczyć dlaczego zrobiłem mieszankę 😉
    Pozdro

    #56770
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Możesz mieć więcej nagaru, bo olej nie cały będzie się spalać i z czasem nawet może się przypchać wydech i zanieczyścić silnik.

    #56773
    Melon
    Użytkownik
    • 9
    • 68Postów:

    Ok dzięki za odpowiedź.
    Zadzwoniłem jeszcze do dziadka, który naprawiał migi 15 we wojsku i syrenki/warszawy w cywilu i powiedział, że może się okopcić świeca i może mieć problemy z odpalaniem itp.
    Doleje benzyny do baku a jak to nie pomoże to spuszcze benzyne i naleje nową.
    Pozdrawiam

    #56784
    barteklodz
    Użytkownik
    • 0
    • 783Postów:

    okopcona świeca to raz a dwa możliwy nagar pod pierścieniami > spadek sprężania, przytarcie cylindra

    przy prawidłowej dawce (1:50) po jakimś czasie wał i tak będzie pływał w oleju ale będzie to właściwa ilość
    więc jak masz wątpliwości co do pracy dozownika to go odłącz i lej mieszankę

    #56787
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Nie ma za co.

    Wyjeździj po prostu to co masz i potem nalej już bez oleju. Ja też raz czy dwa dolałem oleju do benzyny, bo stosowałem mixol, a on jest za gęsty na dozownik i dolewałem do baku. Potem zmieniłem olej na odpowiedni dla systemów dozownikowych.

    #56790
    Melon
    Użytkownik
    • 9
    • 68Postów:

    Zawsze będe wlewał troche oleju do benzyny aby w razie awarii dozownika się nie zatarł 😉 Jestem przezorny. Muszę posprawdzać przewody oleju, gdyż mam/miałem wyciek, lepiej wszystko posprawdzać.
    Pozdrawiam

    #56803
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Dolewanie raczej da niewiele, bo w razie awarii dozownika oleju i tak będzie za mało. A tak z czasem zawalisz sobie wydech i silnik.

    A sprawdzać instalację olejową powinno się co i raz.

    Najlepiej zrobisz utrzymując w miarę pełny zbiorniczek oleju i koniecznie upewnij się czy korek ma dobre odpowietrzenie. Jeśli nie jesteś pewien zrób dziurkę gwoździem.

    A jaką klasę lepkości ma olej którego używasz?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button