Duże Spalanie Yamaha Neos 2t 50cc 2011r

Witam wszystkich mam yamahe neosa po nieudanym tuningu 70cc wiec mechanik przerobił mi go spowrotem na 50cc nowy cylinder 50 wał sprzegło wario ale gaznik został od 70cc z tym że dysza dostosowana do 50 cc ogulnie po dotarciu leci 47km ma muła pali okło 5 litrów na pełnej manetce jak ostatnio go testowałem czy może zmienić gaznik na oryginał 50cc czy dać mu nowy cylinder 60cc teren mam z górki pog górke i taka trasa do pracy ok13 km może ktoś coś doradzi

5 litrów w 2T na powiększonym gaźniku to żaden dramat. a jaki kolor ma świeca?

Świeca kawa z mlekiem wyregulowałem gaznik nie dawno ładnie trzyma obroty i odpala jak miałem wiekszy cylinder to mniej palił mój szwagier ma 2t 50cc i pali mu 3 litry i szukam sposobu by choć troche mniej spalał

3 litry to bardzo mało jak na 2T. W zasadzie ponad 4 jest normą na serii. A ty masz wiekszy gaźnik i ktoś w to łapy pchał jak rozumiem ze średnim powodzeniem.
Załóż mniejszy gaźnik, wyreguluj i delikatnie jeździj. Cylinder masz seryjny czy jakis zamiennik.
Jaka jest kompresja?

Mechanik mieżył kompresje w mojej obecności i wsxystko ksiazkowo gaznik jest sportowy ale bede chcial włożyć 50 gaznik oto mi chodzi czy nie bedzie mial wiekszego muła

mierzył a nie mieżył.
ksiażkowo to znaczy ILE?
nie ma czegoś takiego jak “sportowy gaźnik”.
Jak słysze takie opowieści odpowiedzi to zawsze mam przed oczami chiński cylinder po taniości i robote na odwal sie. I wtedy marne osiągi okupione jeszcze wysokim spalaniem nie dziwią.
“muła” nie bedziesz miał wtedy jak go poprawnie wyregulujesz. Musisz dobrać części na który mozna go poprawnie wyregulowac i potem go wyregulować

Dziękuje Bardzo za Pomoc i pozdrawiam