duza ilość oleju pod pokrywa zaworów w skuterze 4t

Czesc kupilem nowy zestaw do skutera cylinder glowica zawory tlok pierscienie itd po zlozeniu dziala normalnie przez 5 minut potem zaczyna przerywac a z tlumnika na rece zostaje olej po sciagnieciu pokrywy zaworow pelno oleju to z przyczyny zlego ustawienia czy szczelnosci

Szczelności

ale po sciągnięciu pokrywy zaworów w 4T powinien tam byc olej bo on smaruje wałek rorządu. natomiast nie powinien leciec wydechem - wtedy pierścienie lub uszczelniacze zaworowe

wiem ze powinien byc ale zapalilem go bez pokrywy zeby zobaczyc jakie jest to smarowanie to przy przygazowaniu bylo takie cisnienie ze olej byl na liczniku i spokojnie w tedy setka oleju sie wylaka doslownie w sekundzie jak mialem traktorek kosiarke to tez ustawialem zawory i patrzylem jak pracuja zawory i tam bylo olej to byla taka mgielka oleju i tyle a tu jak cisnienie z zgniecionego węża i pewnie dlatego tak skuter po chwili pracy sie zachowuje napelni pokrywe zaworow olejem w ciagu paru min i olej idzie na świece

którędy?