Dragon 50cc lub Drakiva 50cc

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Dragon 50cc lub Drakiva 50cc

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #275947

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam wszystkich!!! Dołączyłem właśnie do grona skutermaniaków hura i mam pytanko odnosnie skutera: Yukimoto.pl Dragon 50 a w instrukcji pisze Drakiva 50 to link do strony z skuterem Link Dane techniczne: Dł. x Szer. x Wys.: 1955 x 700 x 1060 mm Masa własna: 106 kg Liczba miejsc siędzących: 2 Silnik: 49 ccm, czterosuw, chłodzony powietrzem Moc silnika: 2.5 kW / 7500 r/min Prędkość maksymalna: 47 km/h Przełożenia: automatyczne Hamulce: przód- tarczowy / tył- bębnowy Rozmair kół: przód- 120/70-13″ tył- 120/70-13″ I jest tak, skuter jest nowy na dotarciu jeszcze, sprzedawca powiedział ze blokady sa zdjęte, ale wydaje mi się ze chyba się mylić lub nie wiedział gdzie jeszcze mogą być. skuter ma licznik do 90km/h i obrotomierz do 12k. I tu moje pytanie, docieram go jeszcze dlatego nie jeżdżą więcej niz 30 – 35km/h, ale patrząc po obrotomierzu i odgłosach skutera to więcej niz 40 – 45 nie che i nie wyciagnie. Sprzedawca zapewniał ze po rozblokowaniu spokojnie 70km/h wyciagnie Czy ktos już się spotkał z takim modelem skutera lub wie w jakich jeszcze skuterach moze się stosować podzespoły z tego skutera? Bo jak go dotre to mam zamiar sprobowac go jakoś odblokował, tylko właśnie nie wiem w jakich miejscach mogą być blokady i jakiego typu. Proszę o jakąs pomoc.

    #275948

    Anonimowy
    • Postów: 0

    http://forum.jednoslad.pl/viewtopic.php?t=46 Wystarczy trochę poszukać 🙂 Jeśli odblokujesz wszystko, to myślę, że wyciągniesz te 70 km/h

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #275949

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mam 1 pytanie z poza tematu blokady, chodzi mi o obroty na postoju. U mnie jest tak, jak sobie stoi na stopce to obrotomierz pokazuje 3000 obrotów jak to wygląda u was tak ma być czy to za dużo i zmniejszyć, bo widziałem ze jest taka śrubka zaraz tam gdzie kończy się linka kolo gaźnika która można to wyregulować jeśli się nie myle tak?

    #275950

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ja przy kymco mam na postoju 2tys a gdy miałem na 3-3,5 to startować sam bez gazu ale to się rożni od skutow jak stoi normalnie i nie gaśnie to jest ok

    #275951

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Poczytałem co tu piszecie o blokadach i zebrałem to w jedną całość i wyszła taka lista: 1. zawirowywacz spalin – obciąć i zaspawać? 2. Króciec dolotowy, średnica przelotowa taka sama jak gaźnika 3. Tuleja/pierścień na wariatorze 4. moduł(CDI) jeśli jest 5 kabelków – kupić nowy 5. Gaźnik dysza główna 6. Różowy kabelek od modułu jeśli jest 6 kabelków – przecież różowy 7. Blokada w tłumiku – za kolankiem jest zw – usunąc 8. kolektor dolotowy 9. Rurka na filtrze powietrza – usunąc 10. Uszczelka w gaźniku 11. uszczelka pomiędzy gaźnikiem a cylindrem 12. w tłumiku mniej więcej po środku jest blaszka. 13. Filtr paliwa o małej przepustowości 14. blokada to tzw. dystans (taka tulejka) znajdująca się pod paskiem napędowym 15. blokada na iglicy 16. wymiana rolek na lżejsze 17. Blokada przełożenia – wymiana całych przełożeń 18. … jest coś jeszcze? Nie wiem czy się blokady nie powtarzają, bo różnie ludzie nazywają różne rzeczy. Prosze kogoś kto się zna o scalenie listy jeśli się powtarzają blokady. I czy mogę by ktoś opisać każdą blokade jak mniej więcej wygląda i jak ją zdjąć? Bo to moje pierwsze zetkniecie się z „mechaniką pojazdow?”

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #275952

    Anonimowy
    • Postów: 0

    bardziej stawiam na te opcje 1. Mniejsza dysza w gaźniku 2. Podkładka pod wariatorem 3. Różowy kabelek. 4. Katalizator i te zapychacze nic ci zdjęcie tego raczej nie da.

    #275953

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A można gdzieś znaleźć jakieś fotki jak to wszystko wygląda bo serio mam chęci ale nie mam obcykanych takich spraw. i o do dyszy, to kupuje się nową czy co tam się z niż robi dokładnie?

    #275954

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wszystkie potrzebne fotki są w linku, który podałem na początku…

    #275955

    Anonimowy
    • Postów: 0

    @koks z kad dokładnie jestes, bo widzę ze z podkarpacia bo moze jak z bliska to bysmy się stykneli i pogadali :564: Kurde tych różnych blokad jest masa, zeby sprawdzić wszystkie to mussze prawie doszczetnie rozkrecic skuter, a najgorsze o to jest to ze potem identycznie skrócic.

    #275956

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jestem ze Stalowej Woli. Nic nie musisz doszczętnie rozkręcać… Wyjmij podkładkę zza wariatora, przetnij różowy kabelek od modułu, zdejmij wszystkie blokady z gaźnika, kup większy filterek paliwa i ew. wyjmij zwężkę w filtrze powietrza. To nie jest dużo roboty i nie będziesz musiał wszystkiego rozkręcać.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie