Dostęp do podzespołów przy regulacji gaźnika

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery i Motorowery Toros Dostęp do podzespołów przy regulacji gaźnika

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Bonzo Bonzo 7 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #67586
    Zdjęcie profilowe mrb
    mrb
    Użytkownik
    • Postów: 28

    Regulowałem już kilka razy gaźnik jeżeli chodzi o wolne obroty i tutaj dostęp jest ok, ale w jaki sposób regulujecie śrubę do mieszanki bez odkręcania siedzenia + bagażnika pod siedzeniem.

    A w ogóle nie wyobrażam sobie jak można wykręcić świecę bez tego zdejmowania wszystkiego.

    Chcąc dobrze wyregulować gaźnik trzeba taką regulację tj. śruba od mieszanki + wolne obroty + obczajenie świecy wykonać kilka razy, czy za każdym razem rozbieracie pół skutera ?

    Skuter oczywiście Toros F16 🙂

    #67589
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Podpisuje się pod kolesiem u góry. Świecie da rade sprawdzić przy wyciągniętym całym siedzeniem – wiem bo sprawdzałem, ale śruby od mieszanki nie da rady wyregulować, jest ona w takim miejscu, i za tą złotą częścią odpowiedzialną za regulacje wolnych obrotów. Bym musiał cały skuter rozebrać, wyjąć gaźnik, wszystko w nim rozebrać i wtedy by się dało.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #67590
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    No to też już rzeczywiście… U mnie akurat nie ma tego problemu, bo gaźnik mam praktycznie na wierzchu i wolne obroty mogę sobie regulować nawet stojąc na skrzyżowaniu. Sądzę, że duża czesć skuterów maproblemzbrakiem dostępu do poszczególnych elementów ale to pewnie wynika głównie z wielkości skutera i konieczności „upchnięcia” wszystkiego wmniejszej przestrzeni.

    Mam mały pomysł jak polepszyć sobie dostęp ale myślę, że mało kto się tym zainteresuje. Można wyciąć tzw. okienko kontrolne w obudowie ale to się wiąże ze zniszczeniem plastików i koniecznością oklejania itd….

    #67594
    Zdjęcie profilowe tmielcarz
    tmielcarz
    Użytkownik
    • Postów: 147

    Jak już wspomniano wszystko zależy od konstrukcji skutera. W Neosie, żeby dostać się do regulacji wolnych obrotów czy do świecy wystarczy odkręcić dwie śrubki i zdjąć klapkę.

    Honda NC700S
    Yamaha Neos | Malossi Sport 70cc | LeoVince ZX | Malossi Multivar | Malossi Fly Clutch | Dellorto 17,5 – SPRZEDANY
    Keeway Speed 150 – SPRZEDAM
    #67601
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Do regulacji składu mieszanki najlepiej mieć mały płaski śrubokręt i wcale nie potrzeba demontować wszystkich plastików. Przynajmniej u mnie w Routerze Traffico.

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #69505
    Zdjęcie profilowe brio1211
    brio1211
    Użytkownik
    • Postów: 36

    Mi udało wyregulować się gaźnik bez demontażu siedzenia a mam Torosa F16 🙂

    #69506
    Zdjęcie profilowe Hiszpan36
    Hiszpan36
    Użytkownik
    • Postów: 79

    Podpisuje się pod Kisiu1981. To był jeden z aspektów dlaczego przesiadłem się z klasycznego „sedesika” na motorower z manualną skrzynią. Wszystko mam na wierzchu 😉

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/47141] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/47141/icon3.png[/IMG][/URL]
    Benzer Yankee

    Bezpieczeństwo to podstawa, tak samo moje jak i innych uczestników, dlatego:
    Nie oszczędzam prądu, jeżdże na długich światłach
    Jeżeli Wyrywam jako pierwszy ze świateł upewniam się czy jakiś przygłup nie wleciał na czerwonym.
    Uważam na otwierające się drzwi w korkach a zwłaszcza na taxówkarzy.

    #69515
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    U mnie to był przypadek. Szukałem dużego skutera.

    #69654
    Zdjęcie profilowe Bonzo
    Bonzo
    Użytkownik
    • Postów: 135

    Dostęp jest do kitu – polecam takie coś co sam używam „giętki śrubokręt”.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie