Dostęp do podzespołów przy regulacji gaźnika

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #67586
    mrb
    Użytkownik
    • Postów: 28

    Regulowałem już kilka razy gaźnik jeżeli chodzi o wolne obroty i tutaj dostęp jest ok, ale w jaki sposób regulujecie śrubę do mieszanki bez odkręcania siedzenia + bagażnika pod siedzeniem.

    A w ogóle nie wyobrażam sobie jak można wykręcić świecę bez tego zdejmowania wszystkiego.

    Chcąc dobrze wyregulować gaźnik trzeba taką regulację tj. śruba od mieszanki + wolne obroty + obczajenie świecy wykonać kilka razy, czy za każdym razem rozbieracie pół skutera ?

    Skuter oczywiście Toros F16 🙂

    #67589
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    Podpisuje się pod kolesiem u góry. Świecie da rade sprawdzić przy wyciągniętym całym siedzeniem – wiem bo sprawdzałem, ale śruby od mieszanki nie da rady wyregulować, jest ona w takim miejscu, i za tą złotą częścią odpowiedzialną za regulacje wolnych obrotów. Bym musiał cały skuter rozebrać, wyjąć gaźnik, wszystko w nim rozebrać i wtedy by się dało.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #67590
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    No to też już rzeczywiście… U mnie akurat nie ma tego problemu, bo gaźnik mam praktycznie na wierzchu i wolne obroty mogę sobie regulować nawet stojąc na skrzyżowaniu. Sądzę, że duża czesć skuterów maproblemzbrakiem dostępu do poszczególnych elementów ale to pewnie wynika głównie z wielkości skutera i konieczności „upchnięcia” wszystkiego wmniejszej przestrzeni.

    Mam mały pomysł jak polepszyć sobie dostęp ale myślę, że mało kto się tym zainteresuje. Można wyciąć tzw. okienko kontrolne w obudowie ale to się wiąże ze zniszczeniem plastików i koniecznością oklejania itd….

    #67594
    tmielcarz
    Użytkownik
    • Postów: 147

    Jak już wspomniano wszystko zależy od konstrukcji skutera. W Neosie, żeby dostać się do regulacji wolnych obrotów czy do świecy wystarczy odkręcić dwie śrubki i zdjąć klapkę.

    #67601
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Do regulacji składu mieszanki najlepiej mieć mały płaski śrubokręt i wcale nie potrzeba demontować wszystkich plastików. Przynajmniej u mnie w Routerze Traffico.

    #69505
    brio1211
    Użytkownik
    • Postów: 36

    Mi udało wyregulować się gaźnik bez demontażu siedzenia a mam Torosa F16 🙂

    #69506
    Hiszpan36
    Użytkownik
    • Postów: 79

    Podpisuje się pod Kisiu1981. To był jeden z aspektów dlaczego przesiadłem się z klasycznego „sedesika” na motorower z manualną skrzynią. Wszystko mam na wierzchu 😉

    #69515
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    U mnie to był przypadek. Szukałem dużego skutera.

    #69654
    Bonzo
    Użytkownik
    • Postów: 135

    Dostęp jest do kitu – polecam takie coś co sam używam „giętki śrubokręt”.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button