Doczepiam Film już przestawiłem na publiczny. Problem !

Witam ma tu skutera kymco dj 50 mam problem z benzyną wylatującą z dużymi ilościami z wydechy zobaczcie filmik: http://www.youtube.com/watch?v=Ug0V4igbiWw

lejesz mieszanke ??

Nie

Robiłeś coś z gażnikiem? Wyreguluj go, a jak to nie pomoże to pewnie masz coś zrobione z tłokiem i cylindrem.

Albo może woda zebrała się w tłumniku i ją wyrzuca ? albo za bogata mieszanka a może kranik automatyczny niewiem.

On jest 2T czy 4T?

No to sprawdz czy to woda czy benzyna.

Jak wezmę tej substacji na palca to czuć benzyne i jest 4 t

nie wierze ze to paliwo-na moj gust to pluje ci olejem
pekl pierscien zgarniajacy i olej dostaje sie na tlok i jest spalany a reszte wypluwana to wszystko czeka cie zdjecie cylindra i obejrzenie piercieni --jak tam kompresja ?
PS,w najlepszym wypadku bierze olej z pod uszczelki pod glowica na cylinder i wpluwa przez tlok i zawor wydechowy na tlumik

4T FOREVER

aha to czyli to pierścienie kompresje ma dobrą.

skoro to 4T to sprawdź poziom oleju w silniku - jak ubywa to wiadomo że pierścienie lub uszczelniacze na zaworach , co nie oznacza że cylek z tłokiem też może siedzieć , ale raczej uszczelniacze bo silniczek pracuje w miarę dobrze.

Sprawdz swiece, jak jest na niej olej to bedzie to co piszą koledzy wyżej

Mario1 napisał:

skoro to 4T to sprawdź poziom oleju w silniku - jak ubywa to wiadomo że pierścienie lub uszczelniacze na zaworach , co nie oznacza że cylek z tłokiem też może siedzieć , ale raczej uszczelniacze bo silniczek pracuje w miarę dobrze.

przez uszczelniacze (nawet bez nich) tak by nie zygal olejem tylko pierscien zgarniajacy mogl tam pojsc na magistrale nie stawiam olejowa

co by nie było to i tak musi rozebrać.

no nie ma bata grzebanie go czeka
widzales ta opone na filmie - mysle ze go dojechal paleniem gumy

CEFA napisał:

no nie ma bata grzebanie go czeka
widzales ta opone na filmie - mysle ze go dojechal paleniem gumy

ślad jak cholera :-)) u mnie jak zapiłowałem na 11 tysiaków to wał przy magnecie urwałem - a wina leżała po stronie impulsatora ( zbyt nisko był ułożony )

Mario1 napisał:

CEFA napisał:
no nie ma bata grzebanie go czeka
widzales ta opone na filmie - mysle ze go dojechal paleniem gumy

ślad jak cholera :-)) u mnie jak zapiłowałem na 11 tysiaków to wał przy magnecie urwałem - a wina leżała po stronie impulsatora ( zbyt nisko był ułożony )

loj ,loj mi by szkoda bylo ganiac 4t na 11 tys

CEFA napisał:

Mario1 napisał:

CEFA napisał:
no nie ma bata grzebanie go czeka
widzales ta opone na filmie - mysle ze go dojechal paleniem gumy

ślad jak cholera :-)) u mnie jak zapiłowałem na 11 tysiaków to wał przy magnecie urwałem - a wina leżała po stronie impulsatora ( zbyt nisko był ułożony )

loj ,loj mi by szkoda bylo ganiac 4t na 11 tys

szkoda była ale za to jest 90cm3 bo komplet kupiłem , Żona teraz za cholerę nie chce bym jej z powrotem 50 założył - płacze że pod górkę jechała by 2 dni :-))

Mario mmnie sie wydaje ze mu poszly usczelki na tloku stad ten olej i kapanie z wydechu. silnik pracuje normalnie bo nic mu nie "opadło" ale podczas komprewsji zaciaga olej na tlok do komory spalania i to potem wyrzuca przez wydech na tłumnik. musi rozebrac i sprawdzic tlok oraz pierscienie usczelniajace. wymienic caly komplet na nowe i wtedy powinno ustac.

KrzysiekP napisał:

Mario mmnie sie wydaje ze mu poszly usczelki na tloku stad ten olej i kapanie z wydechu. silnik pracuje normalnie bo nic mu nie "opadło" ale podczas komprewsji zaciaga olej na tlok do komory spalania i to potem wyrzuca przez wydech na tłumnik. musi rozebrac i sprawdzic tlok oraz pierscienie usczelniajace. wymienic caly komplet na nowe i wtedy powinno ustac.

zazwyczaj pierwsze lecą pierścienie , jak piłował silnik tak że mu pierścionek poszedł to równie dobrze może się liczyć z wymianą cylka - bo jak mu zrobił rysę to już dupa , przez uszczelniacze zaworów też przeciśnie olej ( choć w filmiku widać że mu tam fest leje no i ten dymek niebieskawy ) to trochę za dużo jak na uszczelniacze .