Doczepiam Film już przestawiłem na publiczny. Problem !

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #111616 Reply
    Rafinem
    Użytkownik
    • 35
    • Postów: 36
    • Postów: 71

    Witam ma tu skutera kymco dj 50 mam problem z benzyną wylatującą z dużymi ilościami z wydechy zobaczcie filmik: http://www.youtube.com/watch?v=Ug0V4igbiWw

    #111620 Reply
    skuterek1997
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 30
    • Postów: 37

    lejesz mieszanke ??

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #111627 Reply
    Rafinem
    Użytkownik
    • 35
    • Postów: 36
    • Postów: 71

    Nie

    #111628 Reply
    skuterowe24
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 41
    • Postów: 46

    Robiłeś coś z gażnikiem? Wyreguluj go, a jak to nie pomoże to pewnie masz coś zrobione z tłokiem i cylindrem.

    #111629 Reply
    Rafinem
    Użytkownik
    • 35
    • Postów: 36
    • Postów: 71

    Albo może woda zebrała się w tłumniku i ją wyrzuca ? albo za bogata mieszanka a może kranik automatyczny niewiem.

    #111630 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    On jest 2T czy 4T?

    #111641 Reply
    skuterowe24
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 41
    • Postów: 46

    No to sprawdz czy to woda czy benzyna.

    #111676 Reply
    Rafinem
    Użytkownik
    • 35
    • Postów: 36
    • Postów: 71

    Jak wezmę tej substacji na palca to czuć benzyne i jest 4 t

    #111679 Reply
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 829
    • Postów: 844

    nie wierze ze to paliwo-na moj gust to pluje ci olejem
    pekl pierscien zgarniajacy i olej dostaje sie na tlok i jest spalany a reszte wypluwana to wszystko czeka cie zdjecie cylindra i obejrzenie piercieni –jak tam kompresja ?
    PS,w najlepszym wypadku bierze olej z pod uszczelki pod glowica na cylinder i wpluwa przez tlok i zawor wydechowy na tlumik

    4T FOREVER

    #111686 Reply
    Rafinem
    Użytkownik
    • 35
    • Postów: 36
    • Postów: 71

    aha to czyli to pierścienie kompresje ma dobrą.

    #111687 Reply
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1 223
    • Postów: 1 223

    skoro to 4T to sprawdź poziom oleju w silniku – jak ubywa to wiadomo że pierścienie lub uszczelniacze na zaworach , co nie oznacza że cylek z tłokiem też może siedzieć , ale raczej uszczelniacze bo silniczek pracuje w miarę dobrze.

    #111692 Reply
    skuterowe24
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 41
    • Postów: 46

    Sprawdz swiece, jak jest na niej olej to bedzie to co piszą koledzy wyżej

    #111704 Reply
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 829
    • Postów: 844

    Mario1 napisał:

    skoro to 4T to sprawdź poziom oleju w silniku – jak ubywa to wiadomo że pierścienie lub uszczelniacze na zaworach , co nie oznacza że cylek z tłokiem też może siedzieć , ale raczej uszczelniacze bo silniczek pracuje w miarę dobrze.

    przez uszczelniacze (nawet bez nich) tak by nie zygal olejem tylko pierscien zgarniajacy mogl tam pojsc na magistrale nie stawiam olejowa

    #111705 Reply
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1 223
    • Postów: 1 223

    co by nie było to i tak musi rozebrać.

    #111708 Reply
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 829
    • Postów: 844

    no nie ma bata grzebanie go czeka
    widzales ta opone na filmie – mysle ze go dojechal paleniem gumy

    #111710 Reply
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1 223
    • Postów: 1 223

    CEFA napisał:

    no nie ma bata grzebanie go czeka
    widzales ta opone na filmie – mysle ze go dojechal paleniem gumy

    ślad jak cholera :-)) u mnie jak zapiłowałem na 11 tysiaków to wał przy magnecie urwałem – a wina leżała po stronie impulsatora ( zbyt nisko był ułożony )

    #111711 Reply
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 829
    • Postów: 844

    Mario1 napisał:

    CEFA napisał:
    no nie ma bata grzebanie go czeka
    widzales ta opone na filmie – mysle ze go dojechal paleniem gumy

    ślad jak cholera :-)) u mnie jak zapiłowałem na 11 tysiaków to wał przy magnecie urwałem – a wina leżała po stronie impulsatora ( zbyt nisko był ułożony )

    loj ,loj mi by szkoda bylo ganiac 4t na 11 tys

    #111712 Reply
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1 223
    • Postów: 1 223

    CEFA napisał:

    Mario1 napisał:

    CEFA napisał:
    no nie ma bata grzebanie go czeka
    widzales ta opone na filmie – mysle ze go dojechal paleniem gumy

    ślad jak cholera :-)) u mnie jak zapiłowałem na 11 tysiaków to wał przy magnecie urwałem – a wina leżała po stronie impulsatora ( zbyt nisko był ułożony )

    loj ,loj mi by szkoda bylo ganiac 4t na 11 tys

    szkoda była ale za to jest 90cm3 bo komplet kupiłem , Żona teraz za cholerę nie chce bym jej z powrotem 50 założył – płacze że pod górkę jechała by 2 dni :-))

    #111714 Reply
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • Postów: 2 152
    • Postów: 2 166

    Mario mmnie sie wydaje ze mu poszly usczelki na tloku stad ten olej i kapanie z wydechu. silnik pracuje normalnie bo nic mu nie „opadło” ale podczas komprewsji zaciaga olej na tlok do komory spalania i to potem wyrzuca przez wydech na tłumnik. musi rozebrac i sprawdzic tlok oraz pierscienie usczelniajace. wymienic caly komplet na nowe i wtedy powinno ustac.

    #111715 Reply
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1 223
    • Postów: 1 223

    KrzysiekP napisał:

    Mario mmnie sie wydaje ze mu poszly usczelki na tloku stad ten olej i kapanie z wydechu. silnik pracuje normalnie bo nic mu nie „opadło” ale podczas komprewsji zaciaga olej na tlok do komory spalania i to potem wyrzuca przez wydech na tłumnik. musi rozebrac i sprawdzic tlok oraz pierscienie usczelniajace. wymienic caly komplet na nowe i wtedy powinno ustac.

    zazwyczaj pierwsze lecą pierścienie , jak piłował silnik tak że mu pierścionek poszedł to równie dobrze może się liczyć z wymianą cylka – bo jak mu zrobił rysę to już dupa , przez uszczelniacze zaworów też przeciśnie olej ( choć w filmiku widać że mu tam fest leje no i ten dymek niebieskawy ) to trochę za dużo jak na uszczelniacze .

    #111721 Reply
    Rafinem
    Użytkownik
    • 35
    • Postów: 36
    • Postów: 71

    Witam właśnie skuter nie był ani katowany ani nic tylko kilka lat stał sb gdzieś. A w sprawie tej wady to co zobaczyć pierścienie na tłoku a po czym moge poznać że cylek do wymiany z tłokiem też ? I jeszcze jedno nie lepiej było by wtedy założyć cylinder 80ccm ? Z gory dzięki.

    #111728 Reply
    Herosses
    Użytkownik
    • 17
    • Postów: 98
    • Postów: 115

    Jesli nie masz prawka na motocykl do 125cm to nie radzę.

    #111730 Reply
    Rafinem
    Użytkownik
    • 35
    • Postów: 36
    • Postów: 71

    yhym

    #111734 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 1 180
    • Postów: 1 187

    Wg mnie to jest dwusuw jeśli jednak 4T to większego szrota w życiu nie widziałem – koszmarny dźwięk i z tłumika leci wszytko co tylko może. remont cię czeka kolego 😉 Na 100% 4T ? masz korek od miski olejowej itp bo dźwięk silnika ewidentnie wskazuje na 2T

    #111739 Reply
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1 223
    • Postów: 1 223

    nie słuchaj bzdur , jak padły pierścienie i porysowały cylinder to wymień , komplet ( tłok , pierścienie , cylinder , tuleja , zabezpieczenia i uszczelki ) nie są drogie i możesz założyć 80cm3 , są gotowe komplety tyle że to się wiąże z uprawnieniami bo jak by cię złapali i stwierdzili że masz większy to but ( mandat i kara ) , póki co skoro twierdzisz że odkurzacz stał kupę czasu to spróbuj napsikać WD40 pod świecę -( dosyć sporo na noc ) , może tylko się zapiekły pierścienie , na drugi dzień bez świecy pokop parę razy a potem spróbuj odpalić już na świecy ,- może puści.

    #111744 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 1 180
    • Postów: 1 187

    Mario1 napisał:

    są gotowe komplety tyle że to się wiąże z uprawnieniami bo jak by cię złapali i stwierdzili że masz większy to but ( mandat i kara )

    hahah dobre 😀 też bym tak zrobił

    @edit :
    wygląda na to że miałem racje co do rodzaju silnika

    http://www.scigacz.pl/Kymco,DJ,50,Refined,4234.html

    #111761 Reply
    Rafinem
    Użytkownik
    • 35
    • Postów: 36
    • Postów: 71

    To co WD40 tam gdzie świece wkręcam obfito popsiknąć ? I tak jest to 4T bo mam korek do miski olejowej koło wlewu bęzyny.

    #111763 Reply
    Herosses
    Użytkownik
    • 17
    • Postów: 98
    • Postów: 115

    2T tez mają osobne wlewy do oleju i benzyny.

    #111771 Reply
    Rafinem
    Użytkownik
    • 35
    • Postów: 36
    • Postów: 71

    Nie wiem nie znam się na tym. A co mogło by się stać jakbym tego nie wymienił.

    #111795 Reply
    CEFA
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 829
    • Postów: 844

    wyplujesz olej w mig i zlepisz cylek z tlokiem
    wczesniej nie pisales ze stal dlugo-w jakich warunkach?
    w tym ukladzie prawdopodobne ze (zaznaczam ze prawdopodobne) moze byc ze zapiekl sie pierscien olejowy mozesz wlac wd choc osobiscie nie polecam lepiej wlej nafte i tu UWAGA NIE MA ZNACZENIA CZY WD CZY NAFTA po zabiegach ponizej WYMIEN OLEJ
    zostaw na noc i rano bez swiecy wypluj na szmatke resztki plynu ktory wlejesz do cylka,krecac rozrusznikiem lub kopajac- wkrec swiece i moze po odpaleniu max do 5-10 minut uspokoji sie dymienie jezeli tak to natychmiast wymien olej i przeczysc sitko,mimo wszystko trzeba rozebrac i poczyscic rowki w tloku,jak rozbierzesz i powierzchnia cylka w srodku bedzie swiecaca bez rys to znak ze jest ok -tanim kosztem wymien tylko tlok i pierscienie (jezeli jest pekniety zgarniajacy a poradzisz sobie oczyscic rowki to tylko pierscienie wymien -warunek tlok bez rys i sladow tarcia),drozszym zwieksz pojemnosc 60 juz czuc roznice(cylek+tlok z pierscieniami i sworzen)
    4T FOREVER
    PS LUKARIO od poczatku to twierdzilem i opisywalem problem w 4t

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Doczepiam Film już przestawiłem na publiczny. Problem !
Twoje informacje:




Back to top button