Docieranie silnika Zipp Steed

Cześć, w piątek postanowiłem zakończyć marne naprawy mojego zippa które nic nie przynosiły i zamówiłem kompletny zestaw na allegro 80cc. Proszę nie hejtować ale nie było mnie stać na nic lepszego w danej chwili a potrzebuje pojazdu by jeździć do pracy.

http://allegro.pl/wal-cylinder-glowica-zipp-quantum-steed-otis-tops-i5825244581.html

Kupiłem ten zestaw i moje pytanie brzmi, jak dobrze go dotrzeć. Ile kilometrów na nim, jaka jazda, czy spokojna czy wariacka. Jak poznam że silnik już jest gotowy? Jestem zielony a ojciec który zna się na takich rzeczach jest w szpitalu po operacji więc szukam pomocy u innych. Dziękuje z góry.

dotrzeć go trzeba tak jak każdy inny cylinder. około 1000km, zmienne obciążenia ale nie pałować i nie przegrzewać

A z jaką max prędkością można jeździć? 45?

I aby nie tworzyć nowego wątku gdzie mogę szukać zwarcia/uszkodzenia na kablach jak prawy kierunek szybciej mryga niż lewy? Na tablicy również dioda szybciej mryga po włączeniu w prawo.

prędkość nie ma znaczenia.
a co do kierunków to szukaj spalonej którejś żarówki po stronie co miga szybciej

W tym sęk że obie działają.

to może któraś jest słabsza albo mocniejsza niż inne

Sprawdze je jutro bo prawdopodobnie też ten zestaw przyjdzie. Może też być to wina przerywacza czy nie bardzo?

może być

Przyszedł mi już zestaw. Czy zawory muszę dotrzeć czy one już są dotarte?

raczej nie są

Wyciągnąłem jeden zawór by sprawdzić. Oto jego zdjęcie.

Docierać?

http://imgur.com/z6cznr0

to sie ocenia po próbie szczelności nie po zdjęciu.
w najgorszym razie tak:
http://www.racingforum.pl/lofiversion/index.php?t111556.html

Zwykłą benzyną jak sprawdze też będzie dobrze?

tyż bendzie

ok, sprawdziłęm i ssacy puszcza paliwa a wydechowy minimalnie. Pasta 1 i 0 starczą czy 2 też musi być?

starczą.
+ przyrząd
+ technika lub patent
założenie na wiertarę i kręcenie w jedną strone to słaba opcja

Ojciec robił to ręcznie, ja mu trzymałem głowicę a on zakładał wężyk na zawór i kręcił ręką.

tak - to lepsza opcja ale i bardziej czasochłonna. za to efekt lepszy.
Najlepiej robić to tak żeby docisnąć zawór do gniazda, przekręcić po 20-30 stopni w jedną i drugą strone, podnieść go, obrócić tak o te 30 stopni, docisnąć i znowu lewo-prawo... i podnieść i obrócić.... i tak do uśmiechniętej..

Lepiej się pomęczyć niż popsuć wiertarką. No cóż, zrobić to i nic innego jak składać silnik.

Więc, silnik złożyłem. Mechanik od skuterów dotarł mi zawory a silnik dalej nic. Rozrusznik kręci jakby chciał a nie mógł. Robi pół obrotu staje, znowu pół obrotu i się zacina.

Drugie pytanie czemu z gaźnika z dyszy od filtra powietrza syczy ?