DOCIERANIE, PRZED I PO WYMIANIE CYLINDRA

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery DOCIERANIE, PRZED I PO WYMIANIE CYLINDRA

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Quantumek Quantumek 6 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #158436 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe osiem
    osiem
    Użytkownik
    • Postów: 52

    Witam,
    mam problem chyba troche dziwny.Z 2 lata temu kupiłem sobie motorower taki „chińczyk” Benzer i tu sie pojawił problem z docieraniem. Robiłem to źle bardzo źle ba można powiedzieć ze hmm nawet tego nie robiłem i to się odbiło na osiągach, słabo kręcił mulił a na 4 biegu to juz w gl masakra ;/ Teraz moje pytanie, chce wymienić cylinder na większą pojemność i wiem ze trzeba docierać na nowo, ale moje pytanie czy w mojej sytuacji to pomoże ? Czy zrąbałem sprawe za młodu i szkoda kasy na taie zmiany

    #158460 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Quantumek
    Quantumek
    Użytkownik
    • Postów: 715

    Najrpiew powiedz jak go docierałeś. Nie koniecznie jest to wina dotarcia.

    Peugeot SpeedFight 2
    – 2008 Rok
    – 6700 Km (Ciągle rośnie)
    – Wydech Tecnigas (Reszta seria)
    – Spalanie 4.5l/100km
    – Vmax 85km/h
     
    Czytaj
    REKLAMA

    NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

    Nowy R 18 sięga do naszej historii oraz ikonicznych cech, które konsekwentnie rozwijaliśmy przez lata. Rezultat: pełen charakteru z cruiser z największym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. biała podwójna linia w R 18 First Edition.
    #158506 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe osiem
    osiem
    Użytkownik
    • Postów: 52

    Chyba raczej gwałtownie, młody głupi cieszyłem sie ze mam na czym jeździć, sytuacja wygląda teraz tak ze na 4 biegu motorek w gl nie kręci obroty nie przekraczają 7 a predkość momentalnie spada (i nie ma blokad w tego typu sprzętach nie montują blok z tego co mi wiadomo) ale to mniejsza ja się chce dowiedziec czy po wyminaie tłoka i cylindra wszystko tak jakby się zereuje i się dociera od nowa ? Czy te osiągi się poprawią jak będę teraz docierał tak jak trzeba ? A właśnie jak trzeba, bo widizałem juzkilkanascie wersji i juz sam nie wiem ;<

    #158508 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Quantumek
    Quantumek
    Użytkownik
    • Postów: 715

    Każy ma praktycznie inne zdanie na temat docierania. Jednak przy docieraniu najważniejsze jest kilka rzeczy:

    1. Dobrze rozgrzewać silnik przed jazdą
    2. Nie przegrzewać silnika. Robić przerwy
    3. Nie pałować silnika ciągle na wysokich obrotach (przy przebiegu ok. 100-200km można przeżyłować lekko na ok. 10 sec vmaxem) (Zależy też czy masz cylinder aluminowy czy żeliwny, na żeliwnym nie polecam tego robić :D)

    Myśle ze ok. 500km wystarczy. Ja pół roku temu jak założyłem airsala 80cc (Aluminowy nicasil)to przejechałem ok. 250km tak lżej, A potem już normalnie jeździłem. Najważniejsze to dobrze rozgrzać silnik przed jazdą i robić przerwy na dotarciu. Pod dotarciu już można jeździć normalnie, Zresztą na dotarciu też raczej można jeździć normalnie, Byle go nie przegrzać i uważać z obrotami. Ja mojego airsala docierałem 250-300km i aktualnie ma 5 tys przejechane i wszystko pięknie chodzi 🙂

    Peugeot SpeedFight 2
    – 2008 Rok
    – 6700 Km (Ciągle rośnie)
    – Wydech Tecnigas (Reszta seria)
    – Spalanie 4.5l/100km
    – Vmax 85km/h
Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
Odpowiedz do: DOCIERANIE, PRZED I PO WYMIANIE CYLINDRA
Informacje o Tobie: