Docieranie Lambros'a

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #35908
    szycha160
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Siemanko Koledzy,
    Mam pytanie do was, ile czasu/km powinienem docierać Lambrosa (2T) i jak? Wiem, że np. nie równe obroty są wskazane, ale na pewno nie będę go docierał tyle ile jest w instrukcji- 2000 km 😐
    Pomóżcie 🙂

    P.S
    Olej Castrol Power 1 Racing 2T (pełny syntetyk)- dobry na docieranie ?

    #35910
    damgad
    Użytkownik
    • Postów: 149

    Jaki cylinder? Żeliwny czy alu? Żeliwny docieranie to 800-1000 km alu 250-400 km.

    Zasady podczas docierania są proste:
    1. Nie przegrzewać
    2. Nie przeciążać
    3. Dobre paliwo i olej do zbiorników.
    4. Zmienne obroty silnika.

    Starać się jechać dopiero po rozgrzaniu silnika, niech popracuje sobie parę minut na wolnych obrotach.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #35914
    szycha160
    Użytkownik
    • Postów: 26

    damgad- cylinder—-> nie mam pojęcia, wolałbym żeby był to alu. xD
    Dzięx

    #35915
    Dasik287
    Użytkownik
    • Postów: 231

    Ja swojego docierałem 300km , to w zupełności wystarczy 🙂

    #35917
    damgad
    Użytkownik
    • Postów: 149

    Jak nie masz pewności docieraj tak jakby to był żeliwny. Ewentualnie spytaj sprzedawcy/serwisanta. Jak docierałem cylindry w Kymco S9 czy ND 4T i pytałem o wskazówki w instrukcji dotyczące docieranie to odpowiedź serwisanta była krótka – to są wskazówki zamulania a nie docierania 🙂

    Unikaj na początku jazdy w dwie osoby, nie wskazane są też wycieczki w góry w okresie docierania 🙂 Skuter mozna odblokować a nawet wg mnie lepiej się wtedy dociera z jednym zastrzeżeniem – w okresie docierania nie odblokowywać obrotów jeżeli takowa blokada na module jest.

    #35918
    Dasik287
    Użytkownik
    • Postów: 231

    Tak, blokada na module jest do 8000 obrotów/minute.
    przy 46km/h z blokadą na wario i module miał max. obroty-czyli te 8tyś.
    po zdjęciu tulei z wariatora skuterek bujał się do tych 70, ale już miał 6tyś obrotów przy 45/h. Z odblokowanym modułem dochodzi do 10tyś obrotów.

    P.S chyba nie aż tak chaotycznie napisalem 😀

    #35919
    szycha160
    Użytkownik
    • Postów: 26

    Dasik, a ile czasu masz Lambro. ? i ile kosztowało cię zdjęcie blokad ?

    #35929
    Dasik287
    Użytkownik
    • Postów: 231

    Mam go od marca. hm, dokładnie 220zł:)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button