Dobry naked 125

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #243224
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Siemka na przyszły sezon zamierzam se jakoś 125 kupić typu naked lub szosowo turystyczny jakie moto byscie polecali oprocz yamahy tdr brat to ma i srednio mi się podoba

    #243225
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Cagiva planet albo raptor jest w miarę. Silnik ten sam co mito. Ew o ile Ci się podoba to yamaha ybr. A szosowo tur to varadero ^^ Moja stara miłość xD

    #243226
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ja mam ybr w wersji diversion i bardzo przyjemnie się śmiga. Jeśli nie zależy Ci tak bardzo na osiągach a cenisz sobie niskie koszty eksploatacji to naprawde bardzo polecam ten motorek.

    #243227
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Nie chciałem zakładać nowego tematu, więc piszę tu.

    Co sądzicie o Daelimie Roadwin 125? Konkretnie o tym http://allegro.pl/item1015559674_daelim_roadwin_125_cm_2006_r.html

    #243228
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Wygląda dobrze, zdaje się, że wszystko proste …
    No a z wytrzymałością to myślę, że to będzie coś pokroju Kymco – czyli pół na pół EU i China 🙂

    #243229
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jeśli książka serwisowa nie jest fałszywa, to pojeździ chyba trochę. W weekend pewnie pojadę obejrzeć. Może ktoś jeszcze się wypowieś

    #243230
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    mnie by marka odstraszyła na dobre xD
    a tego, nie ma jakiegoś hyosunga gt 125?
    albo yamahy ybr 125 nie dostaniesz za tą kase? albo hondy CBF 125/

    #243231
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mafioz, Hyosung jest gorszy od Daelima, jakbyś chciał wiedzieć 😛

    Kowal, moją opinię znasz.

    #243232
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mafioz napisał:

    nie ma jakiegoś hyosunga gt 125?

    To jest to samo, tyle że na 2 garach, wolę na jednym, mniej kłopotów i kosztów.

    Mafioz napisał:

    albo yamahy ybr 125 nie dostaniesz za tą kase? albo hondy CBF 125/

    obie paskudy

    #243233
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Dywersant napisał:

    Mafioz, Hyosung jest gorszy od Daelima, jakbyś chciał wiedzieć 😛

    Może, nie wiem który lepszy/gorszy, oba podobnego pochodzenia, zaproponowałem Hyosunga bo jest właśnie na 2 garach, inaczej się jeździ i dźwięk też lepszy ;p
    A za jaką kase chcesz kupić sprzętą jak tak do 3tyś no to wyboru faktycznie nie masz, tamten Dailem chyba najlepszy będzie ale jak masz więcej money’a to porozglądaj się za czymś lepszym może;p

    #243234
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Kowal napisał:

    Mafioz napisał:

    albo yamahy ybr 125 nie dostaniesz za tą kase? albo hondy CBF 125/

    obie paskudy

    Co ty gadasz, CBF’ka jest fajna 🙂

    #243235
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mafioz napisał:

    A za jaką kase chcesz kupić sprzętą jak tak do 3tyś no to wyboru faktycznie nie masz, tamten Dailem chyba najlepszy będzie ale jak masz więcej money’a to porozglądaj się za czymś lepszym może;p

    Mafio, mam kasy troszkę, ale patrz, będzie tani w utrzymaniu, mało na wartości straci i jest prawie nowy jeśli przebieg prawdziwy.

    #243236
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ale patrz też pod tym kontem czy w razie czego dostaniesz do tego części ;p
    Honda CBF też jest oszczędna ;p
    ogólnie każdy 4T jest oszczędny ;p

    #243237
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Dywer mi znalazł jakiegoś importera czy kogoś tam z częściami do tego i chyba wezmę go, jeszcze poczekam na foty od właściciela.

    #243238
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ja na Twoim miejscu znalazłbym w okolicy jakąś CBF honde, pojechał obejrzał, przejechał się a potem po tego dailema jechać i sprawdźić też co jest wygodniejsze, lepsze hamulce, co lepiej ciągnie itd ;p

    #243239
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ale CBF jest nieładna.

    #243240
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mafioz napisał:

    Hyosunga bo jest właśnie na 2 garach, inaczej się jeździ i dźwięk też lepszy ;p

    A wiesz jaki jest ten podwójny gar?! Co jakis czas(10000-15000km) zrywa się łańcuszek rozrządu, wynikiem czego mot się psuje 😛 Tu kłania się niestety nieumiećjętność eksploatowania silnika V przez lamerskich użytkowników… :/

    Może i CBF, czy YBR brzydkie nie są, ale Roadwin jest ładniejszy 😀

    Z częściami problemu nie ma, bo jest imprter, co ci każdą śrubkę załatwi 😉 A poza tym to jest 4T(nie chińskie) i wynikiem czego tylko zaniedbane egzemlarze mają skłonność do awarii 😛

    #243241
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Dywersant napisał:

    A poza tym to jest 4T(nie chińskie)

    już się nie będę powtórnie z Tobą kłócił xD chińskie nie, ale koreańskie a dobrze wiesz, że dla mnie to jest to samo chińskie czy koreańskie znasz moje zdanie ;p

    4T czy 2T uszczelkę zawsze może trafić szlak albo cokolwiek innego nie musi od razu cylinder padać czy coś ;p różnie to bywa.

    #243242
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Dywersant napisał:

    Tu kłania się niestety nieumiećjętność eksploatowania silnika V przez lamerskich użytkowników… :/

    To mnie oświeć 🙂

    #243243
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    RudY napisał:

    Dywersant napisał:

    Tu kłania się niestety nieumiećjętność eksploatowania silnika V przez lamerskich użytkowników… :/

    To mnie oświeć 🙂

    Nie masz czegoś takiego, więc lekko nie będzie, ale spróbuję 😛

    W takim silniku jest małe prawdopodobieństwo zatarcia silnika, ale są te pieprzone łańcuszki rozrządu, które mają tendencję do wyciągania się i pękania :/ Aby silnik był dobry, to trzeba co ileś km(zależne od producenta) wymieniać to gówno(normalna część eksploatacyjna, ale ciężka do wymiany), bo inaczej jak się taki łańcuszek zerwie, to zrobi sajgon w silniku 😆

    #243244
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ale z tego co mi wiadomo to w każdym 4T, nawet jednocylindrowym jakiś tam rozrząd jest więc też trzeba dbać o niego a to że silnik V to po prostu zamiast jednego rozrządu są dwa bo jest silnik z 2 cylindrami więc nie rozumiem skąd takie podejście że silniki V się mają zatrzeć bo to jest V i ma 2 cylindry ;/
    To tak jakbyś powiedział, że nie chcesz jakiegoś motocykla np. 600 z silnikiem V bo wolisz z jednym cylindrem bo te V są zajeżdżone czy coś xd
    a jak co 10tyś taki łańcuszek pęka to pozdro, straszna lipa musi być z tych łańcuchów xd
    Ty w kymco też masz rozrząd, pewnie też łańcuszek bo raczej pasek nie więc też musisz dbać i wymieniać go co ileś tam km tak samo jak te 125 w V z 2 cylindrami, różnica jest taka, ze w tych drugich są 2 rozrządy, jeden na każdy z dwóch cylindrów.

    Przynajmniej ja to tak rozumiem.

    #243245
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mafioz, czytaj ze zrozumieniem 😛 Pisałem, ze mało prawdopodobne, że się zatrze! 😛 A z tym łańcuszkiem w [u:b86122773b]hyosungu[/u:b86122773b] jest tak, że jak masz te łańcuszki, to niestety mają tendencję do nierównego wyciągania się, co prowadzi do nierównej pracy zaworów i wypalania ich. Długo by rozwijać 😛 Najlepiej po zakupie tego moto od razu rozebrać głowice i założyć łańcuchy od virago 😉

    #243246
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mafioz – te łańcuchy w Hyjosungu są tylko lipne … w markowych moto są kozackie, mocne i w ogóle 😛
    Przecież taka Africa Twin – brat mi mówił, że czytał na necie – jeden koleś pisał, że ma naklupane Africą 150k rozbierał silnik i wszystko było w normie 😛 <- czy jakoś tak – nie pamiętam już

    Dywersant napisał:

    Nie masz czegoś takiego, więc lekko nie będzie, ale spróbuję 😛

    Wszystko zrozumiałem … taki tępy znowu to nie jestem 😛

    #243247
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:
    #243248
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Nie chcę, zobacz, ma 12 lat.
    Byłem u kumpla bo on też ma takiego Daelima i to fajne moto jest. Dość duży.

    #243249
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No to co ;p

    Ale później będziesz załował ze ci moto nie zapierdziela 😛

    #243250
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    moja nsr też jest z 98, TDR Shakina też, rok 98 to złoty rok jest kurde bierz a nie gadaj xD

    #243251
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mafioz, ale wy macie japońce! 😛

    #243252
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    no a cagiva to włoch to też przecież dobrze świadczy ;p

    #243253
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ladna ta cagiva.
    ja bym się nad nia zastanowil na twoim miejscu kowal bo cena tez dobra.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button