Dobór pierścieni

Mam takie pytanko => czy ktoś wie gdzie w Warszawie mogę kupić same pierścienie do tłoka? W Motorlandzie nie mają. Może ktoś dorabia, doszlifowuje same pierścienie na wymiar? Słyszałem, że jast jakiś zakład na Ząbkowskiej...

Kiedyś był taki zakład na placu grzybowskim, ale chyba juz go nie ma. Sądzę, że istnieje nadal, ale się gdzies przeniosł - warto tam podjechac i zapytac w sklepach - być może coś wiedzą...

...jeszcze cos takiego znalazłem:
http://www.ihr.com.pl/sm.html

Dzięki, Paweł. Sprawdzę jak to wygląda. Bo wydawanie 400 zł na nowy kit wydaje mi się przerazające (choć miałem przez chwilę taki zamiar).

Może warto byłoby podjechać z cylindrem do motorlandu i kupić tłok z pierścieniami (oni mają Meteora). Nie powinno to kosztować więcej niż 100zł, a meteory są dobre... W sumie to chyba nawet oni będą wiedzieć, jaki tam jest nominalny, więc możesz pojechac bez cylindra..

ewentualnie to - po taniości i może da rade jakoś:
http://allegro.pl/tlok-kpl-skutery-2t-50-ccm-sworzen-10-zipp-inca-i2488076304.html

Chyba masz rację. A nawet myślę, że będę zmuszony, bo dzwoniłem do firmy z linku i podali mi parę namiarów ale niestety => mają tylko do samochodów...

Na razie pojeżdżę na tym co mam, a jak odłożę jakąś kasę to wtedy kupię. Na razie ważniejsza jest wymiana rolek i paska, bo on już ociera o pokrywę...

Jak kupisz pasek i rolki to Ci wymienię.
Obczaj ten link z allegro, co Ci podałem - ten sprzedający ma chyba wszystko, co potrzebujesz do swojego bzyczka, więc pojdzie jedną wysyłką po taniośći

Pewnie w tym tygodniu do Ciebie wpadnę, bo dziś lub jutro kupuję.

Rzeczywiście, trzeba było zostawić i wyczyścić oryginalny cylinder i dokupić tłok Meteora z Pierścieniami, a nie bawić się w najtańsze chińskie kity... Ale mądry Polak po szkodzie...

Prawdopodobnie pojutrze wpadną moi znajomi na skuterach - troche chcemy pojeździć, troche poserwisować - bądźmy w kontakcie to dołączyłbyś się i zrobimy mechaniczny happening :D

inwestycja w sam tłok czy pierścienie to strata pieniędzy.
w 2t za luźny tłok rozbije cylinder i długo się nie nacieszysz.
jak masz żeliwo to daj cylek do zwymiarowania żeby ocenić który szlif zrobić i dopiero kupuj tłoczek

Paweł => w środę się widzimy.

Barteklodz => pewnie masz rację ale ten brak mocy dobija mnie już, bo skuter po dzisiejszej zmianie paska i rolek w ogóle nie ma siły jechać. Cylinder nie sądzę żeby po 500 km tak był zużyty żeby aż miał luzy ale mogę się mylić. Kupiłem dziś pierścienie do Quantuma - oryginał i spróbuję założyć. Jeśli coś się stanie to mam jeszcze oryginalny cylinder. A jak znajdę stałą pracę i coś odłożę to pewnie odżałuję jakąś sumę i kupię jednak ten markowy zestaw.