Dobór pierścieni

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #70907 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Mam takie pytanko => czy ktoś wie gdzie w Warszawie mogę kupić same pierścienie do tłoka? W Motorlandzie nie mają. Może ktoś dorabia, doszlifowuje same pierścienie na wymiar? Słyszałem, że jast jakiś zakład na Ząbkowskiej…

    #70909 Reply
    bassist
    Użytkownik
    • 0
    • 49Postów:

    Kiedyś był taki zakład na placu grzybowskim, ale chyba juz go nie ma. Sądzę, że istnieje nadal, ale się gdzies przeniosł – warto tam podjechac i zapytac w sklepach – być może coś wiedzą…

    …jeszcze cos takiego znalazłem:
    http://www.ihr.com.pl/sm.html

    #70910 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Dzięki, Paweł. Sprawdzę jak to wygląda. Bo wydawanie 400 zł na nowy kit wydaje mi się przerazające (choć miałem przez chwilę taki zamiar).

    #70912 Reply
    bassist
    Użytkownik
    • 0
    • 49Postów:

    Może warto byłoby podjechać z cylindrem do motorlandu i kupić tłok z pierścieniami (oni mają Meteora). Nie powinno to kosztować więcej niż 100zł, a meteory są dobre… W sumie to chyba nawet oni będą wiedzieć, jaki tam jest nominalny, więc możesz pojechac bez cylindra..

    ewentualnie to – po taniości i może da rade jakoś:
    http://allegro.pl/tlok-kpl-skutery-2t-50-ccm-sworzen-10-zipp-inca-i2488076304.html

    #70913 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Chyba masz rację. A nawet myślę, że będę zmuszony, bo dzwoniłem do firmy z linku i podali mi parę namiarów ale niestety => mają tylko do samochodów…

    Na razie pojeżdżę na tym co mam, a jak odłożę jakąś kasę to wtedy kupię. Na razie ważniejsza jest wymiana rolek i paska, bo on już ociera o pokrywę…

    #70914 Reply
    bassist
    Użytkownik
    • 0
    • 49Postów:

    Jak kupisz pasek i rolki to Ci wymienię.
    Obczaj ten link z allegro, co Ci podałem – ten sprzedający ma chyba wszystko, co potrzebujesz do swojego bzyczka, więc pojdzie jedną wysyłką po taniośći

    #70915 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Pewnie w tym tygodniu do Ciebie wpadnę, bo dziś lub jutro kupuję.

    Rzeczywiście, trzeba było zostawić i wyczyścić oryginalny cylinder i dokupić tłok Meteora z Pierścieniami, a nie bawić się w najtańsze chińskie kity… Ale mądry Polak po szkodzie…

    #70917 Reply
    bassist
    Użytkownik
    • 0
    • 49Postów:

    Prawdopodobnie pojutrze wpadną moi znajomi na skuterach – troche chcemy pojeździć, troche poserwisować – bądźmy w kontakcie to dołączyłbyś się i zrobimy mechaniczny happening 😀

    #70936 Reply
    barteklodz
    Użytkownik
    • 0
    • 783Postów:

    inwestycja w sam tłok czy pierścienie to strata pieniędzy.
    w 2t za luźny tłok rozbije cylinder i długo się nie nacieszysz.
    jak masz żeliwo to daj cylek do zwymiarowania żeby ocenić który szlif zrobić i dopiero kupuj tłoczek

    #71010 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Paweł => w środę się widzimy.

    Barteklodz => pewnie masz rację ale ten brak mocy dobija mnie już, bo skuter po dzisiejszej zmianie paska i rolek w ogóle nie ma siły jechać. Cylinder nie sądzę żeby po 500 km tak był zużyty żeby aż miał luzy ale mogę się mylić. Kupiłem dziś pierścienie do Quantuma – oryginał i spróbuję założyć. Jeśli coś się stanie to mam jeszcze oryginalny cylinder. A jak znajdę stałą pracę i coś odłożę to pewnie odżałuję jakąś sumę i kupię jednak ten markowy zestaw.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Dobór pierścieni
Twoje informacje:




Back to top button