Do czego te otwory za iskrownikiem w Horizontalu.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #206401 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Witam. Nie wiem do czego są te otwory zaznaczone na zdjęciu. Silnik to minarelli horizontal AC. Ogólnie ile barów powinien mieć kompresji ten silnik? Mój ma cylinder DR 70cm dmucha tylko 6 barów :/ Membranki mam do wymiany bo są nieszczelne. Chciał bym żeby to coś jeszcze pojeździło.

    Myślałem nad wymianą samych pierścieni. Nie chcę wkładać w to dużo kasy bo on jest tylko tak do pojeżdżenia. Po złożeniu nie chciał nawet zapyrkać, iskra była, świeca mokra. Przez membrany cofało paliwo.

    #206402 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    to ty rozkrecałes ten silnik i nei wiesz do czego sa te gwinty ?? na 99% to jest od zwojów magenta

    Lucek92 napisał:

    Mój ma cylinder DR 70cm dmucha tylko 6 barów

    powinno byc ok 10

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #206403 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    Własnie iskrownik trzyma się na 2 śrubach m6 te w pionie w stosunku do tych zaznaczonych, a zaznaczone to m8.
    Rozbierałem i leżał trochę rozebrany i zapomniałem 😛

    #206404 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506
    • Postów: 85 314
    • Postów: 89 820

    popatrz na zdjęcia ściągaczy i będziesz wiedział po co to jest. Dokładnie są to gwinty do wkręcania ściągacza aby rozpołowić silnik.

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Do czego te otwory za iskrownikiem w Horizontalu.
Twoje informacje:




Back to top button