Dlaczego zamula?

Witam, skuter to Faspider ScootWorks, 2T jest podobno bardzo dobre i łatwe w tuningu więc postanowiłem działać:

-Wydech Laser X-Pro
-Wariator Tec R-Type( W zestaw wchodzi żołta sprężyna centralna i zestaw 3x rolki 6g,7g,8g)
-Sprężynki sprzęgła Top Racing Czerwone +30%

Po wymianie tych części dobierałem rolki, mieszałem itp... by osiagnąć najlepszy rezultat. Skuter po tych modyfikacjach ma buta i na prostej osiąga 65-70km/h licznikowe ;/, z górki go zamykam. Problem polega na tym że nie potrafi tej prędkosci utrzymać i w pewnym momencie silnik traci obroty i go nie słychać, nie reguje na ruchy manetki, prędkość spada do 30km/h i albo znowu wbije się na obroty albo tak można jechać dalej w hej... W mieście jest to dosyć niebiezpiecznie, kolo wjechał by mi w tył :). Co powinienem zrobić/wymienić by skuter jeździł jak 2T a nie 4T?. Za wszelakie wypowiedzi z góry dziękuje :). Pozdrawiam!

Może puchnie? Może mu za gorąco ?

4t nie muli.A na Twój problem nie umiem zaradzić :/

wyreguluj gaźnik/wymień na większy bo prawdopodobnie się przyciera
ewentualnie paproch i przytyka dyszę

po kolorze elektrody będziesz wiedział co mu dolega

Moduł wymień:) Mam tak samo w zipppie 4T. To jest taka blokada (Osiąga 45km/h i odcina mi manetkę, i obroty spadają )

Może jeszcze ktoś się wypowie i pomoże? :D