Dla Początkujących Motorowery od 5 tyś zł !!!!!!!!!!!

Witam wszystkich użytkowników strony jenoślad.pl zarejestrowałem się na tej stronie iż ponieważ pod koniec tego miesiąca chciałbym sobie kupić motorower o pojemności 50cm3 tylko problem w tym że wgl nie znam się na motorowerach jeśli chodzi jaki to miał być motorower to taki który bym miał na dłuższą metę nie patrzę na wygląd ponieważ motorower może być fajny z wyglądu a zaraz się posypie jak koks u popka na chacie motorower może być z manualną skrzynią biegów kolejny problem nie umiem wbijać biegów wiem tylko jak wchodzą po kolei także nie znam się na firmach pytałem się kilkunastu osób jaka jest dobra firma jeśli chodzi o chińczyka słyszałem o firmie zipp junak romet i nie wiem którą wybrać ewentualnie mogę dać maxymalnie 5300 zł oczywiście interesuje mnie tylko nowy stan ponieważ nie lubię świrować :P tylko żebyś jeździł tak na marginesie dodam że ważę 86 kg i mam 183 wzrostu

Jeśli bardziej cie interesuje jakość wykonania niż wygląd to za tyle dostaniesz nowe Kymco Agility 4t, to automat wiec nie musisz się uczyć zabawy biegami.
Możesz też kupić starszy rocznik (z zerowym przebiegiem, nowy) za 4700 (2015r) na stronie producenta.
Znalazłem nawet za 4500 (2014r) (poszperaj w internetach to znajdziesz, nie chce robić reklamy)
*
Skuter od strony technicznej bardzo dobry, jeździłem nim 6000km w każdych warunkach, mgła, ulewa, śnieg i jedyny problem jaki z nim miałem to fabrycznie niedociśnięty kabelek od kierunkowskazu (5 minut roboty) i padnięty aku (z mojej winy, za długo nie jeździłem i w dodatku udało się go reanimować)
Jeśli chodzi o wymiary, ja mam 180cm i 75 kg i jeździ mi się całkiem wygodnie. Większym osobom poleca się chyba raczej kymco Bet & Win czy coś w ten deseń ale to już nie na ten budżet jeśli mówimy o nówkach.
Najlepiej poszukać kogoś w twoich okolicach kto Agility ma i pojeździć by się przekonać czy jest wystarczająco duzy.
*