Diagnostyka wariatora oraz dobór paska – Peugeot speedfight 2

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Diagnostyka wariatora oraz dobór paska – Peugeot speedfight 2

Ten temat zawiera 0 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Quantumek Quantumek 4 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 1 post (z 1 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #188119
    Zdjęcie profilowe Quantumek
    Quantumek
    Użytkownik
    • Postów: 715

    Witam. Chciałbym zaczerpnąć Waszej opini, na temat elementów skuter peugeot speedfight 2. Jest to wersja AC z 2008 roku. W przekładni ostatnio podczas dodawania gazu, oraz przy jeździe po dziurach, słychać było taki chrupot w przekładni. Winę za to na 99% ponosi pasek, Ponieważ w poprzednim skuterze takie objawy skończyły się zerwaniem paska, a aktualnie pasek jest popękany zdeczka. Bardziej chodzi mi o wariator, ma ewidentne rowki i teraz tak: Czy taki wariator idzie uratować? Czytałem różne opinie, że można te rowki wygładzić papierem ściernym, ale tak żeby rys nie porobić. I niektórym to pomogło. Podobno w tedy wariator jest jak nowy. O rolkach już nie wspomnę, kwadratowe. jeżeli chodzi o osiągi to 70km/h na prostej. Wariator polini, wydech tecnigas. Co o tym sądzicie? Kolejne sprawa to jest pasek. Według allegro oryginalne paski napędowe mają wymiary 165mm x 17,5mm, a mój pasek ma wymiary: 755x18x30. Po wpisaniu tych oryginalnych wymiarów, które ma aktualny mój pasek wyskakują chinskie paski za 30zł. A na tym oryginalnym pasku piszę Bando Peugeot. Więc jaki w końcu pasek dobrać?

    Zdjęcie wariatora

    http://img.pl/Rrch.jpg

    Peugeot SpeedFight 2
    – 2008 Rok
    – 6700 Km (Ciągle rośnie)
    – Wydech Tecnigas (Reszta seria)
    – Spalanie 4.5l/100km
    – Vmax 85km/h
Oglądasz 1 post (z 1 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie