Witam, czy moze coś stać się ze skuterem, jeśli stał przez długi czas w deszczu, i potem nim jeździłem?
Jesli masz wszystko szczelne to nie ma prawa sie nic stac , skuter nie jest z cukru :-P
Jak by się miało coś stać to już by się stało. Najsłabszym ogniwem w takim przypadku jest regulator napięcia. Woda robi zwarcie i regulator klęka. Ale skoro jeździsz i nic to spoko twoja głowa :)
dzokej napisał:
Jak by się miało coś stać to już by się stało. Najsłabszym ogniwem w takim przypadku jest regulator napięcia. Woda robi zwarcie i regulator klęka. Ale skoro jeździsz i nic to spoko twoja głowa :)
i tu się będę z tobą spierał bo regulator nie jest najsłabszym ogniwem - zazwyczaj jest gdzieś schowany , a co do słabych punktów to ta słynna boczna stopka z blokadą i kabel wysokiego napięcia , ale skoro jeździ nadal to wszystko wporzo prócz rdzy za jakiś czas
U mnie przez deszcz poszedł regulator a w serwisie powiedzieli że woda dostała się do bagneta i dlatego spalił się regulator, że jakie kol wiek zwarcie na instalacji prowadzi do uszkodzenia regulatora ( słowa serwisanta)
zmień serwisanta bo obecny cię oszukuje ,- stawiam na to że jak szukał usterki to sam zjarał - to tak zwana metoda prób i błędów - też tak naprawiam :-))
a tak poważnie - to masz jakiś regulator napięcia na zbyciu ? , ja mam ale nie na zbyciu tylko zapas - pokażę ci że nie ma szans go zalać bo on już jest zalany i woda nie ma szans się tam dostać :-))
najbardziej narażone miejsca podczas deszczu to czujnik stopki bocznej, a po nim jest iskrownik. Wszystkie kable, cewki, fajki są albo pochowane, albo zaizolowane. Ostatnią rzeczą narażoną na deszcz to filtr powietrza.
izdebski12 napisał:
najbardziej narażone miejsca podczas deszczu to czujnik stopki bocznej, a po nim jest iskrownik. Wszystkie kable, cewki, fajki są albo pochowane, albo zaizolowane. Ostatnią rzeczą narażoną na deszcz to filtr powietrza.
jak to filtr jest ostatnią rzeczą ? wg mnie jedną z pierwszych , nr 1 byłby moduł - zamoczony 3 razy( wówczas odcinka przy 3000obr/min)