Derbi Senda vs Yamaha Slider

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #263891 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Witam 😀

    Z racji tego, że jest to dział Nonsens umieszczam tu tę oto ankietę 😆

    Co wybrał byś na moim miejscu:

    Derbi Sendę, czy Yamahę Slider (ewentualnie inny skuter w miarę dobry do stuntu ❓

    Dodam, że mieszkam na wsi więc nie będę często poruszał się po drogach miejskich, co w przypadku Sendy jest nieco uciążliwe (częsta zmiana biegów :/ ). Trasy jakie będę pokonywał są dosyć krótkie: 10 – 20 km, a więc nawet na niezbyt komfortowym motorku jakoś wytrzymam 😛 Sendę kupiłbym w wersji SM, toteż nie służyła by ona do szaleństwa w terenie, raczej na szosię 😉 A z kolei Slider do stuntu… I nie wiem co wybrać… Chciałbym trochę nauczyć się stuntować (wystarczą proste tricki – weelie, stoppie, może endo) ale chciałbym też mieć motór z biegami – nie tylko po to, żeby dobrze się nauczyć jazdy takowym, ale również dlatego iż jazda skuterem jest trochę monotonna… Bo tak czy siak to jakby jeden bieg. Gaz, hamulec, gaz, hamulec… Nudyy… Chociaż można połączyć biegówkę ze stuntem 🙄 Na czym będzie łatwiej wykonywać tricki – Senda czy Slider ❓ Jeśli miałoby to jeszcze jakieś znaczenie mam około 167 wzrostu 😐

    Pozdrawiam :mrgreen:

    #263892 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    nie sądzę żeby się dało zbyt dobrze stuntować na SM, lepiej już jakiegoś ściga bo ma twardsze zawieszenie

    #263893 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Ścigi raczej odpadają… Bo trochę śmiesznie to wygląda, jak stoję obok takiej powiedzmy RSki wszyscy podziwiają i mówią:

    -odpal (oni)
    -OK 🙂 (ja)
    -pyr, pyr, pyr, pyr… (RSka) 😆

    Poza tym jakoś ścig 50 ccm mi się nie widzi… Zresztą w okolicy mam dosyć dużo dróg z dziurami więc chyba źle by się ścigaczem po nich jeździło…

    A ścigacze są droższe niż taka Senda, a ja zbyt dużą gotówką nie będę dysponował 🙁 Jakieś… 4000 zł trochę więcej… Będę widział za rok bo dopiero wtedy bym coś z tego kupował 😐

    Widziałem na youtubie filmik jak ktoś stuntował właśnie na Sendzie, ale miała ona cylinder 70ccm i być może inne zawieszenie… Tego już nie wiem.

    Adres do filmu:

    http://www.youtube.com/watch?v=VgmPx-o3UJ0

    #263894 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Yamaha DT50 :mrgreen:

    wiem, co tam maszyna potrafi 😆

    jest słodka 😛

    nie mówię oczywiście o najnowszej, ale starsze w rozsądnej cenie :mrgreen:

    #263895 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    to moje zdani inni mogą się ze mną nie zgodzić ale stunt na crossię nie jest aż tak widowiskowy jak na skuterze

    #263896 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    1. Senda jest dobra do stuntu …
    2. Na ścigu nawet 125 możesz mieć problemy ze stuntem – niskie zawieszenie, długa krowa, ciężka krowa 😛
    3. a wiedług mnie zaś stunt na skuterach sux 😉
    4. co do tego cylindra 70cc to dolicz sobie ok. 800zł i tez będziesz miał sende na stunt 🙂
    5. w tamtej sendzie jest zmieniony TYLKO cylinder ! Zawieszenie jest właśnie wspaniałe do takiego typu rzeczy…

    #263897 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    na skuterze połowę ludzi najbardziej dziwi, że takiego muła można podnieść na koło, jak i robić inne tricki :mrgreen:

    Na enduro stunt jest łatwiejszy, a jako że masz polne drogi wokół to polecam :->

    #263898 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Póki co 3 głosy na Slidera i 1 na inne enduro. Ma ktoś jeszcze coś do dodania ❓

    #263899 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Ja jak bym miał gumować to bym brał skuter z silnikiem minarelli vectical czyli albo slidera albo bws’ke

    #263900 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Jak kolega wyżej: Yamaha BWS albo Slider… dobre by było jak by był po tunie.
    Bierz skuter za taką cenę

    #263901 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Brałbym slidera a scig mała poj do stuntu lipa a sm jest to moto właśnie do takich zabaw jak gumowanie.

    #263902 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Mimo wszystko brałbym sendę 🙂 Zrobisz mały tun i masz moto idealne do gumowania 😛 no i biegi do tego, co dla mnie jest zaletą 🙂

    #263903 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Mały tun to znaczy ❓

    #263904 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    mały tun tzn full malossi 😀
    Tak na serio to sama zębatka i 12 bar i to wszystko

    #263905 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    u kumpla wystarczyła wymiana zębatki w silniku na taką, która miała mniej zębów chyba o 1 lub 2. i już jako, tako można było gumować.

    PS. No patrz Wino juz drugi raz napisałem posta o podobnej treści zaraz pod Twoim postem, o tej samej godzinie :lol:, ale my się zgrywamy 😛 hehe

    #263906 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    A można to w ogóle tunem nazwać 😛

    EDIT:

    No to GIT – pewnie będzie Derbi Senda 🙂

    #263907 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    A można to w ogóle tunem nazwać

    małym tak 😆 przecież 12bar to juz tuning 🙂 do tego dorób crashpady, zeby plastików nie połamać i będzie git 🙂

    #263908 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Chyba mówiłeś corey93, żeby początkujący nie robili 12bara bo jak z całej pi**y walną w asfalt to rama skrzywiona 😕

    #263909 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Chyba mówiłeś corey93, żeby początkujący nie robili 12bara bo jak z całej pi**y walną w asfalt to rama skrzywiona

    mówiłem tak i podtrzymuję to co pisałem wcześniej. O 12barze napisał Wino i dałem to jako przykład tuningu. I nie pisałem, że rama skrzywiona, ale sqt wylatuje nam spod tyłka, my spadamy na asfald, sqt spada na bok i masz praktycznie pół sqta do wymiany. W enduro, bez 12 bara to jesynie tylni plastik złamiesz i lampę zgubisz 😛

    Nauczysz się panować nad nim podczas gumowania i możesz robić 12stke

    #263910 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Ramy nie skrzywi zanić w świecie no chyba że byłby to chiński sqter. Zeby rame skrzywić to by musiało być bardzo potężne uderzenie

    #263911 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    ale sqt wylatuje nam spod tyłka, my spadamy na asfald, sqt spada na bok i masz praktycznie pół sqta do wymiany.

    A bez 12 bara to na bok nie spadnie 😕

    #263912 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Więc powiem tak 😛

    Ja bym brał na pewno teraz biegówkę.

    Po 1. Zabawa biegami jedynka ,dwójka ,trójka ,czwórka ,hamulec redukcja wysokie obroty i wyprzedzamy 😛 świetne uczucie 😛
    Po 2. Biegówkę łatwiej podbić na koło jedynka gaz opór albo mniej i szybki spust sprzęgła
    Po 3. Z tego co wiem ale może się mylę sendy mają gazowe amory więc nie ma problemu z regulacją obniżeniem ,twardością itp
    Po 4. Sedna lub inne enduro jest dobre na polskie dziurawe drogi (nie wytelepie cie jak na skuterze)
    Po 5. Senda lub inne enduro wygląda jak enduro jest takiej samej wielkości 😛 Tylko silnik
    Po 6. Nie chodzi jak pierdziawa inaczej się patrzy na pierdzącą sende niż na ściga XD
    Po 7 Radość biegów 😛
    Po 8 Szpan ,lans Bo w sumie takich enduraków mało jeździ
    Po 9 Bawisz się zębatką i masz już maszynkę do stuntu

    Narazie mam tyle argumentów 😛

    #263913 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Punkt 1 i 7 są podobne 😛

    Zgadzam się z poprzednikiem 😀

    #263914 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    W 100% zgadzam się z hoksterem. Jakbym miał kupić teraz jakiś motorower to znów wybrałbym sendę 🙂

    #263915 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Xarmac napisał:

    Punkt 1 i 7 są podobne 😛

    Specjalnie tak napisałem ponieważ nie ma nic lepszego niż biegi w moto 😛 W biegach to jak mówisz że ma przyśpieszyć to musi redukcja i jazda a nie skuter. 😛 Bież coś z biegami

    #263916 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    do 3-go punktu: gazowe w sendach mają tylko wersje DRD PRO… 😉

    #263917 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Chociaż na biegówce nie wyglądasz jak na kiblu 😛

    Kibel + Kosiara = Skuter xD

    #263918 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    Właśnie 🙂 W 100000000000000000^9999999999999999999999999999 % się z tobą zgadzam 😀

    #263919 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    ehh ja myślałem nad zamianą aprili na sende … myśllę że warto … bo biegówka to biegówka 😀 jak mieliście to wiecie jak nie to uwierzcie mi 😀 (bo się zaczynało od simsonów ) …
    pzdr. Szerokości 🙂

    #263920 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 519
    • 89 857Postów:

    a jak się senda wywali to szlifuje aby nóżkami i kierownicą. PS.teraz będe miał na sprzedaż derbi sende DRD racing limited 2005r 8800 przebiegu za 4200 do małego pomalowania boczki tylne i przednie:D>wywrotka w grarażu

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Derbi Senda vs Yamaha Slider
Twoje informacje:




Back to top button