Derbi Senda R DRD 50 2006

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #657840 Reply
    Sneaky
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 1
    • Postów: 5

    Witam,
    ostatnio zakupiłem mój pierwszy jednoślad i mam parę banalnych i podstawowych pytań, oraz problemów.
    1.Czy do działania klaksonu, licznika (cyfrowego) i kierunkowskazów potrzebny jest akumulator ?
    2.Jak poprawnie odpalić zimny silnik (chodzi mi o kranik oraz ssanie, o co z tym chodzi) ?
    3.Co to gaźnik i po co się go reguluje ?
    4.Derbi dopiero na ok. 7000 obrotach zaczyna mocno przyspieszać-czy to wada czy tak jest w tych modelach ?
    5.W mojej Sendzie jest małe miejsce na akumulator pod siedzeniem, warto dokupić, jak tak to jaki polecacie ?

    Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź!

    #657849 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 382
    • Postów: 21 437

    1. Teoretycznie w chwili kiedy pracuje silnik to nie. Natomiast nie jest to takie proste bo jeżeli instalacja jest zaprojektowana do pracy z akumulatorem to akumulator powinien w niej być.
    2. Kranik trzeba odkręcić, ssanie trzeba podciagnac/wyciągnąć i odpalać silnik a potem sukcesywnie ssanie zmniejszać w miare nagrzewania sie silnika.
    3. Gaźnik to miejsce w który powietrze miesza sie z paliwem. Reguluje sie go po to żeby sie mieszało w odpowiednich proporcjach bo to ma kluczowy wpływ na osiągi, ekologie i spalanie (koszt) i trwałość silnika.
    4. Tak
    5. Zgodny ze specyfikacją z instrukcji obsługi która zapewne znajdziesz w internecie. Ja polecam firmy yuasa i exide.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Derbi Senda R DRD 50 2006
Twoje informacje:




Back to top button