Derbi Paddock 50 lc blokady

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #716389
    Nameless
    Uczestnik
    • Postów: 1

    Witam wszystkich serdecznie!

    Jestem posiadaczem tego brzydala i mam problem, bo nie wiem gdzie mogą znajdować się blokady.
    Z mojej ogólnej małej wiedzy sprawdziłem wariator, rolki, i gaźnik. Tam wszystko jest ok, a skuter max 58 kmh pojedzie.
    Dodam że ma 15k przebiegu, remont silnika był robiony 2 lata temu gdzie cylinder i wszystkie części zostały wymienione na oryginalne. Czy ma ktoś jakiś pomysł?
    Dziękuję z góry za odpowiedzi i pozdrawiam.

    #716416
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 794

    króciec ssący, wariator, za mały gaźnik i niele z nich ma jeszcze przytkany wydech i skrócone przełożenie – wiec bez zmiany przełożenia żebyś na uszach stawał to za dużo nie poleci.
    ZMierz kompresje manometrem na wszelki wypadek. Bo remont 2 lata temu to prehistoria

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #716430
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 929

    Hmmm tak wiele razy porusza się temat przełożeń, teraz robiłem swap na silnik z yamahy neos 2t i na oryginalnych przełożeniach leci ok 95km/h (gps) a piszą, że miała blokowane przełożenia.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button