Derbi GPR 50R vs Aprilia RS 50

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #241809 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    Jak w temacie, co wybrać? chodzi mi o apke w nowej budzie (2007+). Oba motorki mi się podobają teraz tylko chodzi o silnik itd. Moze ktos miał styczność z jednym z nich, a może z obydwoma niech napisze swoje wrażenia 😉

    PS. kumpel jest właścicielem tzrki i mówił, że te motorowery są bardzo wąskie w porównaniu do jego tzrki i mówił że to troszku głupio wygląda taki wąski sprzęt, niech ktoś się wypowie ^^
    PS 2: może być ew jakiś cross.

    z góry dzieki i pozdrawiam 😉

    #241810 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    Silniki rama podzespoły wszystko to samo. Aprilia i Derbi to jedna firma. Różnica tylko nazwy. Silnik mają lepszy od AM6 wg. użytkowników biegi łatwiej wchodzą, ma lepszą elastyczność i w standardzie aluminiowy cylinder dzięki czemu nie da się go zagrzać. Ogólnie Gpr/ RS w nowych rocznikach są moim marzeniem.
    Co do tego,że TZR jest szersza to wystarczy sobie porównać ale jak widziałem na żywo Tzr to już chyba węższej nie ma wersji motoroweru :d:d:d

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #241811 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    Wiesz jakbym miał do porównania na szerokość to bym nie pytał xP tzrka wydaje mi się dłuższą od gpr i rs. :d

    #241812 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    Popatrz sobie na wymiary w necie. Ale tyle kasy na pięćdziesiątkę to wg. mnie strata kasy. Jak masz gdzie jeździć to kup sobie crossa bo to dużo bardziej przyjemna jazda wg. mnie. Pięćdziesiątką po szosię będziesz zwykle jeździł na max. obrotach, a wtedy silnik się szybko niszczy, ja wolałbym crossa, może nawet 80?

    #241813 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    to jaki cross byłby dobry? Na crossach jeździłem i podoba mi się to ale nie wiem jaki z crossow byłby dobry tzn wytrzymały itd

    #241814 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    jak wolisz kumpel ma gpr i chwali ;]
    ale z tego co ja bym wybrał pomiędzy tymi dowma to rs’ka jakos jestem dobrze przekonany do tej marki ;]
    silniczek am6 masz, ale i tak jestem za kowalem cross to moim zdaniem lepsze rozwiazanie, bo wszedzie wjedziesz, a takim scigiem to w las, albo po dziorach to tak niezabardzo…poogladaj crossy 50cc- senda, dt, furia (maja am6)

    #241815 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    Albo Yamaha DT 80 też jest fajna, a to już coś więcej niż 50. Chyba że nie będziesz tym jeździł w ogóle po ulicy to możesz sobie pozwolić na coś takiego: (nie chodzi mi o poj. 250, tak dla przykładu daję) http://moto.allegro.pl/item632127524_ktm_sx_250_idealny_full_cross.html

    #241816 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    Wolałbym coś na asfald też. Taka dt można zarejestrować na 50?

    #241817 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    gmax napisał:

    j- senda, dt, furia (maja am6)

    senda ma silnik Derbi a nie am6

    #241818 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    Jak masz układy albo była rejestrowana 80/50 to tak, ale o tych sprawach się na forum nie rozmawia.

    #241819 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    Dokładnie nie wiem, ale przykładowo Yamaha Zest 80ccm jest jako motorower i producent wydał takie pozwolenie, mój kuzyn ma zesta 80ccm i normalnie zarejestrowany na 50 i bez żadnych przypałów. Wydaje mi się, że z DTką tam samo jest.

    Kumpel chciał kupywać Am1 czy coś takiego, też o poj. 50ccm i tak samo na motorower legalnie.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Derbi GPR 50R vs Aprilia RS 50
Twoje informacje:




Back to top button