Derbi Gp1 50cc Luźne pytania.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Derbi Gp1 50cc Luźne pytania.

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 1 lat, 6 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #656492 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe foger
    foger
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Cześć, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy na temat tego skuterka w wersji na łańcuchu, pytania będę zadawał w punktach żeby nie było bałaganu.
    -jakie macie opinie, praktykę z tym sprzętem, mi osobiście się bardzo podoba pod względem wizualnym ale nic więcej o nim nie wiem
    – czym różni się wersja Race od Revolution ? bo open to wiem że ma silnik tak jak praktycznie każdy skuter ale Race i Revolution czym się między sobą różnią ?
    – jaki jest silnik w wersjach na łańcuchu ? pytam o to bo chciałbym wiedzieć jakie koszta wchodzą w ewentualne naprawy
    – z uwagi że chcę jeździć na dowód raczej nie będę kombinował ze zmianą pojemności na 70cc itd ale zaciekawiło mnie coś innego, w sklepach z częściami spotykałem cylindry i tłoki 50cc ale w jakiś wersjach sportowych… dużo droższe niż inne komplety ( cylinder i tłok ) różnica w cenie była nawet 3 lub4 krotna, czy takie sportowe 50cc jeździ szybciej ? szybciej się zbiera ? warto kupić taki set ?
    – czy do gp1 na łańcuchu pasuje każdy łańcuch z motorka czy trzeba kombinować ? chodzi mi o dostępność podstawowych części, wiem że części w sklepach pod nazwą GP1 nie ma za wiele ale też wiem że to nie jest skuter stworzony z części tylko pod siebie i z pewnością wiele części będzie pasowało z innych skuterów
    – czy opłaca się kupić Derbi Gp1 w cenie między 2 a 3 tyś złotych, czy tego typu sprzęty są do uratowania czy to już raczej pokrzywione złomy ?
    – ile kosztuje profesjonalne malowanie skutera u lakiernika, takiego jak omawiane GP1, jak oscylują ceny między lakiernikiem a w pełni profesjonalnym lakiernikiem.

    Resztę będę dopytywał na bieżąco, próbowałem zasięgnąć wiedzy na grupach na fb ale niestety… wszystko kręci się w okół kup/sprzedaj, żadnych merytorycznych dyskusji… więc zostaje stare, sprawdzone i poczciwe forum.
    Pozdrawiam.

    • Ten temat został zmodyfikowany1 lat, 6 miesiące temu przezZdjęcie profilowe foger foger.
    foger
    • Ten temat został zmodyfikowany1 lat, 6 miesiące temu przezZdjęcie profilowe foger foger.
    #656498 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Rider
    Rider
    Użytkownik
    • Postów: 391

    Ja niestety mogę odpowiedzieć Ci na 3 pytania 🙂
    1.Sportowe 50 cc jest wykonane z innych , lepszych materiałów , ma lepiej sfazowane okna i ogólnie jest lepszy i może poprawić osiągi przy odpowiedniej regulacji 😉

    2. Z łańcuchem nie powinieneś mieć problemów pod względem dopasowania. Po prostu kupujesz łańcuch , mierzysz , spinasz i śmigasz 😉

    3.Kupno skuterka za 2 lub 3 tysiące może być okazją albo nie… Musisz sam ocenić stan .

    Tyle wiem . Co do kosztów malowania to Ci nie pomogę , bo ja maluję sobie sam 🙂

    Gerard Furmanek
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #656499 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 243

    koszt malowanie od „za flaszke” do 600zł za element. To zalezy gdzie w kraju, u kogo, czym, w jakim to stanie..itd

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #656503 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe foger
    foger
    Użytkownik
    • Postów: 2

    600zł jeden element ? :O SZOK, więc przemalowanie takiego skuterka niemalże dotyka ceny jego zakupu… może oklejenie w profesjonalnej firmie wyszło by taniej ?

    foger
    #656504 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 243

    element trzeba zdemontować (chyba że przynosisz zdemontowane), czasem trzeba wypełnic ubytki, zeszlifować, zagruntować, walnąć podkład i potem lakier a czasem potem drugi raz lakier i klar. Potem to trzeba wysuszyć w sensownych warunkach.
    Do tego dochodzi koszt lakieru.
    Wiec zabawy może być sporo a cena to już jak lakiernik ceni swój czas. 400-600 za element biora lakiernie przy naprawach powypadkowych + koszty przygotowania. 4-10 tys kosztuje kompleksowe lakierowanie samochodu w sensownych warunkach na dobrych materiałach i zgodnie zregułami sztuki. Co nie znaczy że janusz w szopie pistoletem podpiętym pod odkurzacz nie polakieruje go za 1300. Tyle że pewnie bez demontażu części i po wierzchu a po zaschnięciu mogą byc dziwne powierzchnie.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
Odpowiedz do: Derbi Gp1 50cc Luźne pytania.
Informacje o Tobie: