Damski skuter - pomóżcie wybrać

Jeśli chodzi o skutery jestem początkująca. Chciałabym kupić vespę, ale ze względu na cenę szukam czegoś tańszego ale równie dobrego.
W oczy rzuciły mnie się:
-Peugeot Kisbee
-Sym Fiddle
-Kymco like.
Co możecie mi polecić? Z którego z nich bede najbardziej zadowolona? Nie chciałam przekroczyć 5000tys aczkolwiek nic tańszego nie znalazłam.

jak tylko do jeżdżenia polecam zwykłego chinola za 2500.
zalety:
-mało pali
-prędkość taka jak i w markowych skuterach
-łatwe do zdjęcia blokady
-dobry dla początkujących :)
-tanie części zamienne
WADY:
-łatwo jest go rozwalić
-łatwy w naprawie ;)

Pozdrawiam :) Monia a skąd jesteś ??

Na pierwszy pojazd nie polecałbym nowego markowego. Jak się wywalisz, będzie szkoda :)

Ja przeciwnie,polecam kupić cos markowego.Kobiety (dziewczyny)są bardziej rozsądne od facetów i jeżdzą z zasady ostrożnie.Dla kobiet najważniejsze jest aby pojazd był bezawaryjny,a z Chińskimi skuterami różnie bywa :).Z trzech modeli które wymieniłaś odrzucił bym Peugeota z racji tego że to Chińska produkcja,po drugie serwis i części są drogie.Z dwóch pozostałych to już sama coś wybierz,oba skutery są dobre i niezawodne.Po prostu bierz to co Ci się bardziej podoba.

Niby są rozsądne, ale już faceci w puszkach mniej i wcale to nie musi być jej wina :)
A Peugeot faktycznie jest drogi w serwisie, więc może sobie go odpuść.

maxell napisał:

Niby są rozsądne, ale już faceci w puszkach mniej i wcale to nie musi być jej wina :)
A Peugeot faktycznie jest drogi w serwisie, więc może sobie go odpuść.