Daelim S2 125 Fi – filtr + wydech

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #188312
    bachor666
    Użytkownik
    • 3
    • 21Postów:

    Witam, poradźcie mi jakiś porządny stożek do mojej 125cm3 na wtrysku. Na pewno będzie to gąbka ale jakiej firmy najlepiej ? Macie coś sprawdzonego ?
    Druga rzecz to tłumik uniwersalny. Również podpowiedzcie mi coś normalnego, nie tandetnego. Niestety dedykowane układu np IIXI sa mocno drogia do uniwersalnego sam dorobię mocowania.

    #188323
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:
    #188399
    bachor666
    Użytkownik
    • 3
    • 21Postów:

    Fajny nie powiem ale cena za duża jak dla mnie. Szukam czegoś do 200-250zł. Macie coś jeszcze ciekawego ?

    Jeśli chodzi o filtr to rozumiem ogólnie zakładają wszyscy na przepustnicy ale czy to dobry pomysł ? Przecież długość kanału dolotowego odpowiada za przebieg km/nm i gdy go skrócimy na maxa (filtr na przepustnicy) Nm spadnie a km wzrośnie w górnym zakresie. Myślałem żeby wykorzystać gumowy org przewód z puszki filtra i dopiero tam założyć stożek.

    Podpowiedzcie mi jeszcze gdzie znajdę na silniku jego oznaczenie ? Łatwiej będzie trochę szukać części gdy będę wiedział co mam dokładnie np GY6 itd.

    Parametrami ten silnik wygląda tak:
    1 cylinder chlodzony olejem i powietrzem, 4 suw, SOHC, ustawiony pod katem 80% w przód
    poj: 124,9 cm3
    średnica tłoka x skok: 50,6 x 50,7mm
    kompresja: 10,8:1

    #188400
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:
    #188402
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    bachor, jak ci sie bryka na tym wtryskowym S2?
    coś ma fajnego? cos cie wnerwia?

    #188405
    bachor666
    Użytkownik
    • 3
    • 21Postów:

    paci – kurde dziwnie ten tłumik wygląda, jak do 2T a nie 4T mimo ze opis wskazuje na 4T

    Wombat – w sumie to moje pierwsze moto. Wg mnie wtrysk to duża zaleta, i możliwość rozwoju wg mnie (Filtr/Wydech/Moduł) i już by było sympatycznie dość. Ogólnie ejst duzy, wygodnie sie jezdzi, w miescie czad. Denerwuje troche brak czesci typu np regulator napiecia, trzeba kombinować. Plastików duzo jest. Mimo ze to koreanczyk to jest dobrez wykonany, solidnie. Mozna smialo polecic ten skuter.
    W miare jezdzenia apetyyt rosnie – wiadomo i 9kw (12km) przy masie 141kg szybko zaczyna byc za mało 😛

    #188408
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:
    #188409
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    dokładnie.najszybciej na pierwszy rzut oka nie sugerować sie istnieniem charakterystycznego (niby) dla 2T dyfuzora tylko tym że rurka miedzy cylindrem z dyfuzorem to stałośrednicówka wchodząca “ostro” w dyfuzor a nie płynnie przechodząca w niego.
    to po prostu rura lecąca przez atrape dyfuzora.Ostatnio jakaś taka moda 🙂

    #188466
    bachor666
    Użytkownik
    • 3
    • 21Postów:

    Szczerze mówiąc mnie nie interesują żadne atrapy 😛
    A co myślicie o tłumik DB KIller, ok 200zł na alledrogo chodzi, no ale wiadomo trzeba by było go trochę zmodyfikować, żeby pasował do seryjnych “portek” bo u mnie lambda siedzi a tam nie.

    Gdzie powinno znajdować się oznaczenie silnika ? ze to np GY6 152 QMI czyli 125cm3 ??

    Jest szansa zeby znalesc jakis “sportowy” moduł do daelima na wtrysku ? , Mam wtrysk typu C.D.I.

    #188580
    bachor666
    Użytkownik
    • 3
    • 21Postów:

    ??

    #188581
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    tłumik od 50tki chcesz pchać w 125? słaby pomysł

    #188582
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Wombat ja już się nie wypowiadam na ten temat niech se radzi nawet niech dospawa słupek od bramy.

    #188583
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    paci napisał:

    …niech se radzi nawet niech dospawa słupek od bramy.

    Paci, szacun! To jest dopiero twórczy wkład w rozwój chińskiej motoryzacji… Będzie jak znalazł na wsadzenie flagi narodowej… 😀

    #188642
    bachor666
    Użytkownik
    • 3
    • 21Postów:

    Pewnie ze nie chce pchać z 50 do 125 ale widziałem, że CHYBA Db Killer występuje w wersji do 50 i doi “reszty”, jest trochę filmików z tym tłumikiem na yt z 125cm3. Wiec stad moje pytanie.
    Paci – nioe obrazaj sie ze zaden tlumik z twojej propozycji mi się nie spodobał xD xD

    #188777
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    miałem walnąć focha ale niech;
    http://maxmoto.pl/tlumik-gy6-150-tuning,id7943.html

    #190197
    bachor666
    Użytkownik
    • 3
    • 21Postów:

    Dzięki 🙂

    #191022
    bachor666
    Użytkownik
    • 3
    • 21Postów:

    Zeby nie zakładać nowego tematu,
    co myślicie o tym airboxie ?
    http://www.scooterkingz.pl/filtr-airbox-motoforce-racing
    A może stożek bedzie lepszy ?
    http://www.scooterkingz.pl/filtr-stozek-stage6-tm24
    Ogólnie jakoś bardziej mi się widzi airbox. Potrzebuje średnicy montażowej ok 44mm. A może macie jakieś sparwdzone produkty i airboxy i stożki ?

    #191023
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    ten airbox ma chyba max 35mm. mam taki na skuterze a drugi w szufladzie

    #191034
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    a niespodzianka. Ma 28mm / 35mm / 46mm

    #191047
    bachor666
    Użytkownik
    • 3
    • 21Postów:

    I jak ci się sprawuje ? Powinien być chyba wystarczający do 125 4t ?

    #191048
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    mi sie sprawuje dobrze. zamieniłem stożek polinii na tego motoforca bo jest milion razy cichszy.
    Raz mi z niego jakiś pedał powyciągał te wkładki filtrujące więc je sobie dorobiłem a potem kupiłem drugi taki kompletny i teraz mam dwa. Jeden po naprawie w szufladzie i jeden fabryczny

    #191132
    bachor666
    Użytkownik
    • 3
    • 21Postów:

    kurde całkiem spoko się prezentuje. A jaka jest różnica na tym airboxie w porównaniu do stożka ? gorzej ? lepiej idzie ?
    A może w seryjny airbox dociąć sobie taką “gabke” ?
    http://www.scooterkingz.pl/filtr-powietrza-wklad-stage6
    tylko jak ją zamontować w przypadku gdy mój seryjny filtr wygląda tak:
    http://www.moto-set.pl/userdata/gfx/e9c073b7bf08ec9f31ee0a300ee11603.jpg
    http://www.moto-set.pl/userdata/gfx/c5beccfafa2e91ef773a453cc7c10771.jpg
    i jest mocowany na kilka śrubek ?

    #191693
    bachor666
    Użytkownik
    • 3
    • 21Postów:

    Zamówiłem sobie stożek stage6, zobaczymy jak to będzie działac wszytsko, mam nadzieje, że cacy.

    #191736
    pawelecm
    Uczestnik
    • 0
    • 358Postów:

    Pytanie po co komuś stożek do seryjnego silnika i to jeszcze na wtrysku? Większy hałas, mniejszy moment obrotowy na niższych obrotach i frustracja zapewnione. Przy seryjnym silniku sens ma tylko sportowa(gąbkowa wkładka) do seryjnego airboxa.

    #191899
    bachor666
    Użytkownik
    • 3
    • 21Postów:

    Wombat, już wiem o co Ci chodziło odnośnie polini… na stage6 jest głośno, aż się zdziwiłem, że tak to chodzi. Jak jakieś supermoto, ludzie się odwracają, trochę wioska 😛 Czy jedzie lepiej ? nie powiedziałbym ale gdy jedzie się jednostajnie to wydaje mi się ze na stage6 jest cichszy, trochę paradox 😛 Myśle czy by nie przedłożyć mu kanału dolotowego np za pomocą kolanka sylikonowego powiedzmy do seryjnej długości. Powinno być deko ciszej i lepszy Nm niżej.

    #191900
    bachor666
    Użytkownik
    • 3
    • 21Postów:

    Na chwile obecną pawelecm masz racje bo tak właśnie jest. Jeszcze pobawię się z seryjna puszką i wkładem gąbkowym tak jak piszesz. Postaram się przerobić seryjny filtr który jest przykręcany na kilka śrub pod wkład gąbkowy, ciekawe co z tego będzie.

    btw a co trzeba by było zrobić w takowej 125 na wtrysku aby stożek miał sens ?

    #191917
    pawelecm
    Uczestnik
    • 0
    • 358Postów:

    W gaźniku to się daję większą główną dyszę paliwową, a na wtrysku to raczej grzebanie w mapach zapłonu, ale to już nie dla amatorów i sprzęt trzeba mieć. Ogólnie to tuning bez zwiększenia pojemności daje niezbyt wiele. Można dać wkładkę sportową, wyrzucić SLS (jeśli jest zastosowany), wyciąć katalizator lub założyć wydajniejszy tłumik no i tuning napędu – wariator i sprzęgło, ewentualnie zastanowić się nad modułem odblokowanym z regulowanym wyprzedzeniem zapłonu. Po zgraniu wszystkiego będzie trochę lepiej, ale kasy wydasz co nie miara. Zmiana pojemności jest kluczowa, ale wtedy musisz ogarnąć sprawy zasilania – wtrysk, dolot powietrza, lepszy tłumik.
    Czasem zamiast tuningu lepiej sprzedać 125 i kupić 250 a najlepiej 300 lub 400. O ile ma się prawo jazdy. Jeśli się nie ma to tuning trzeba zacząć od siebie, czyli od zrobienia uprawnień na “A”
    Pozdro

    #191918
    bachor666
    Użytkownik
    • 3
    • 21Postów:

    Jeszcez chciałbym zmienić tłumik na prezlotowy ale cichy jakiś np z db killerem bo seryjnie ewidentnie u mnie w tlumiku jest kat. Jeszcez sprobuje przedluzyc dolot ze stozkiem do powiedzmy seryjnej dlugosci i zob co to da. Jak nie to wkladka gabkowa w seryjny i już.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button